Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@21:09:02 GMT

آشنایی با سبک زندگی سالم در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۵۷۱

آشنایی با سبک زندگی سالم در فضای مجازی

فرهنگسرای رویش برنامه آشنایی با سبک زندگی سالم را باهدف اصلاح سبک زندگی در قالب ویدیو کلیپ در فضای مجازی منتشر کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9،  فرهنگسرای رویش برنامه آشنایی با سبک زندگی سالم را باهدف اصلاح سبک زندگی در قالب ویدیو کلیپ در فضای مجازی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به اینکه سبک زندگی سالم تنها راه پیشگیری از بیماریهاست ، فرهنگسرای رویش برنامه آشنایی با سبک زندگی سالم را با هدف ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در حوزه سلامت با حضور دکتر زهرا خرمنگیردر فضای مجاز ی منتشر کرد.

تنفس ، تغذیه ، تحرک بدنی و ورزش، خواب و بیداری ، تغییرات روحی و روانی ، احتباس و خروج مواد، شش اصل سلامتی در طب سنتی هستند. با آموختن سبک زندگی سالم ،مانع از بروز وپیشرفت بیماریها خواهیم شد

شهروندان برای بهره بردن از این برنامه و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه آپارات aparat.com/farhangsararouyesh وصفحه اینستاگرام farhangsara_rouiesh مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگسرای رویش سبک زندگی سالم آشنایی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی» اجرایی می‌شود

دبیر هیئت ممتحنه رشته طب سنتی و تاریخ پزشکی با اشاره به شعار دومین روز هفته سلامت «سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی»، از اجرایی شدن طرح ملی نهضت سواد سلامت آموزی در ۱۰ استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، حسین رضایی‌زاده اظهار کرد: طرح ملی نهضت سواد سلامت آموزی یک طرح تخصصی آموزش سلامت و سبک زندگی سالم است که در یک تعامل چند جانبه توسط دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و همکاری وزارت آموزش و پرورش و با تمرکز بر سه قشر از مخاطبان در مدارس کشور آغاز خواهد شد که مخاطبان آن شامل معلمان و مربیان پرورشی و سلامت مدارس، دانش آموزان و والدین است.

وی با اشاره به اینکه طب ایرانی روش‌مند و علمی به دلیل آمیختگی با فرهنگ مردم یکی از بهترین ظرفیت‌های اصلاح سبک زندگی است، افزود: طرح ملی نهضت سواد سلامت آموزی، با هدف آموزش‌های ساده و کاربردی با زبان کودکان برای دانش آموزان مقطع اول تا ششم تدوین شده است تا با بهره‌گیری از فنون گرافیک و اصول آموزش کودکان، مهمترین آموزه‌های سبک زندگی را در قالب داستان به آنها بیاموزد.

دبیر هیئت ممتحنه رشته طب سنتی و تاریخ پزشکی تصریح کرد: در مرحله اول طرح بیش از یک هزار مدرسه در ۱۰ استان تهران، قم، البرز، قزوین، اصفهان، کرمان، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل و مازندران و ۳۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان قرار است آموزش‌های کلی سبک زندگی و سلامت و تغذیه سالم را فرا بگیرند تا بتوانیم سلامت خانواده را در کنار نظام آموزشی داشته باشیم.

رضایی زاده اضافه کرد: پیچیدگی و عظمت ساختار جسمی و روانی انسان از یک سو و ابعاد مختلف زندگی فردی، خانوادگی، شغلی و اجتماعی از سوی دیگر، همواره این سوال را در ذهن ما ایجاد می‌کند که چگونه می‌توانیم تعادل و سلامت خود و عزیزانمان را در این شرایط حفظ کنیم، زیرا ما به عنوان پدر و مادر می‌خواهیم بهترین کار ممکن را برای سلامتی فرزندانمان انجام دهیم و در این نقش بهترین باشیم.

وی افزود: وظیفه اصلی و مهم ما این است که برای حفظ سلامت خود به شیوه‌ای درست سواد سلامت بیاموزیم، بدانیم که چه چیزهایی لازم است بیاموزیم و چگونه آموخته‌هایمان را انجام دهیم، تا سبک زندگی ما سلامت محور شود؛ سواد سلامت و مهارت زندگی سالم، یکی از مهمترین مؤلفه‌های خانواده و جامعه سالم است تا گذشته از حفظ سلامتی به ارتقای آن بپردازیم.

کد خبر 746647

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • شوخی گلزار با مردم
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • فیلم| تصاویر VAR گل سالم بارسلونا مقابل رئال منتشر شد
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی» اجرایی می‌شود
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان