Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساختمان و ضریح آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) روستای جی جاده بخش دودانگه ساری امروز(۳آبان) هم‌زمان با دهه وقف، با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ساختمان آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) روستای جی جاده بخش دودانگه ساری با مساحت حدود 100 مترمربع با حضور حجت‌الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان، حجت‌الاسلام ولی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری، بخشدار دودانگه و جمعی از مسئولین و اهالی منطقه پرده‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» در این مراسم با اشاره به اجرای بیش از 200 پروژه عمرانی بقاع متبرکه در استان، اظهار کرد: طی دو سال اخیر بیش از 20 ضریح امامزادگان در استان نصب و پرده‌برداری شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه مازندران دارای طرح جامع می‌باشند که با مشارکت خیران و اوقاف در حال اجراست و برخی از این پروژه‌ها بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود، اعتباری از طرف دولت برای اجرای پروژه‌های عمرانی در بقاع متبرکه مازندران وجود ندارد و در همین راستا تمامی پروژه‌های عمرانی به‌صورت مردمی و با حضور خیرین اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حیدری عنوان کرد: استان مازندران به دیار علویان شهرت دارد و ما ولایتمداری خود را به این امامزادگان مدیون هستیم و در جهت عمران و آبادانی این اماکن مقدس باید تلاش کنیم.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: رونمایی از ضریح جدید دهه وقف مدیرکل اوقاف مازندران اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران از تعیین تکلیف یک هزار و ۵۴۴ چاه بدون پروانه پیش از سال ۱۳۸۵ و قریب به ۵۲۲۷ حلقه چاه حریمی کم عمق در استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۷۶۷ چاه کشاورزی پارسال در استان برق‌دار و ۲۰۵ چاه غیرمجاز نیز مسدود شد.

سید محمد موسوی با بیان این‌که کاهش برداشت آب از منابع زیرزمینی و ساماندهی بهره‌برداری از چاه‌ها یکی از اولویت‌های مهم شرکت آب منطقه‌ای مازندران است، افزود: به منظور بهره‌برداری مناسب و ضابطه‌مند از چاه‌های کشاورزی در استان ۱۶۲ کنتور حجمی در چاه‌ها نصب شد.   او ادامه داد: یک‌هزار و ۲۳۷ مورد اصلاح پروانه چاه‌ها و همچنین ۱۱ هزار و ۶۴۹ مورد صدور مجوز سامانه «ساماب» به منظور انجام اقداماتی مانند تغییر نام، حفر، لایروبی، تغییر مکان و کف‌شکنی پارسال توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران انجام شد.    معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر لزوم رعایت الزامات بهره‌برداری ضابطه‌مند و بهینه کشاورزان از چاه‌ها، گفت: صدور مجوز برای چاه‌ها به منزله برداشت آب به هر میزان دلخواه نیست به همین منظور نیز پارسال به استناد آمار‌های ثبت شده با ۹۴ مشترک چاه مجاز برقدار بدمصرف و پرمصرف برخورد قانونی انجام شد.   موسوی افزود: جلوگیری از اضافه برداشت آب‌های زیرزمینی پارسال در ۲۳۹ چاه انجام شد که به برداشت ۷۰۰ هزار متر مکعب آب پایان داد   او گفت: با توجه به اهمیت دشت هراز در تولید برنج کشور یکی از اولویت‌های ما تعیین تکلیف پرونده‌های مربوط به متقاضیان برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی واقع در حوضه آبریز هراز بود که بیش از یک‌هزار پرونده طی کمتر از ۲ هفته با لحاظ ضوابط قانونی تعیین تکلیف شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره