Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-پویش نذر قربانی به نیت تعجیل در فرج امام عصر ارواحنا فداه و بازگشت سلامتی به جامعه به همت فعالان رسانه‌ای استان همدان به راه افتاد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، هیئت زینبیون ( فعالان رسانه‌ای استان همدان) به مناسبت سالروز آغاز امامت امام عصر ارواحنا فداه پویش ذبح قربانی به نیت تعجیل در فرج و بازگشت سلامتی به جامعه را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افراد علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 5022291088260227 به نام آقای خسرو نوروزی منعم واریز کنند.

 این پویش از امروز آغازشده و تا فردا عصر نیز ادامه می‌یابد. عواید به‌دست‌آمده از این پویش صرف خرید قربانی و توزیع گوشت آن بین نیازمندان خواهد شد.

راه اندازی پویش پازل همدلی در مازندران به روایت تصویرپویش مردمی آزادسازی زنان زندانی با جرائم غیرعمد در گیلان اجرا می‌شودبرگزاری پویش همت پهلوانانه و کمک مومنانه از سوی فدراسیون جودو

 

 به گزارش تسنیم، فعالان رسانه‌ای استان همدان پیش‌ازاین نیز در قالب هیئت زینبیون در ماه مبارک رمضان و شعبان پویش نذر نان و اهدای چند هزار قرص نان به محرومان را اجرا کرده و در رزمایش مؤمنانه نیز توانستند در دو مرحله بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا تهیه‌کرده و در بین آنها توزیع کنند.

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان همدان در جریان سیل لرستان و شمال کشور در سال گذشته نیز اقدام به جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان سیل‌زده کردند که در برنامه‌ای این هدایا به کودکان اهدا شد.

 چندی پیش نیز فعالان رسانه‌ای همدان با به راه انداختن پویش مهر و ماه توانستند 110 بسته نوشت‌افزار را در بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت استان همدان توزیع کنند.

این بسته‌ها شامل کیف کوله‌ای، چهار جلد دفتر، یک جلد دفتر نقاشی، 5 قراص خودکار در سه رنگ، 4 عدد مداد در دورنگ، جامدادی، پاک‌کن، تراش، خط‌کش، قمقمه آب، بسته مواد بهداشتی(ماسک، ماده ضدعفونی‌کننده، دستکش)، دفترچه یادداشت، جورچین وغیره می‌شد.

انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فعالان رسانه ای استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مرکز اصفهان ؛ این بسته‌ها شامل شامل برنج. رب گوجه فرنگی. روغن حبوبات شامل ماش. عدس. لوبیا. نخود. ماکارونی. نمک وسویا است.


برای تهیه این بسته‌های معیشتی ۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • فعالان قرآنی عمل به قرآن را ترویج کنند
  • توزیع بسته‌های معیشتی رمضانی در شاهرود
  • توزیع هزار بسته سبد کالا در شهرستان خرامه
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • توزیع 4 هزار وعده غذای گرم و 500 بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی شهرستان بیرجند
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر