Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@09:43:43 GMT

تصاویر/ برداشت کنجد - مزارع شهرستان دشتستان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۶۲۸

تصاویر/ برداشت کنجد - مزارع شهرستان دشتستان

کاشت بذر کنجد در استان بوشهر در دو شهرستان دشتی و دشتستان در تیر ماه است و فصل برداشت آن از اواسط مهر تا آبان ادامه دارد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاشت بذر کنجد در استان بوشهر در دو شهرستان دشتی و دشتستان در تیر ماه است و فصل برداشت آن از اواسط مهر تا آبان ادامه دارد. استان بوشهر در تولید بذر کنجد در کشور جایگاه خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار هدف بجز استان بوشهر، استان‌های اصفهان، یزد، فارس و قم است.

منبع: دانا

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده صبح امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با هدف بررسی و نظارت بر روند خرید گندم از کشاورزان شادگان کار خرید تضمینی گندم در سه مرکز دهستان حسینی، آبشار و دارخوین انجام می‌شود.

فرماندار شادگان اظهار کرد: آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار مزارع در این شهرستان از تاریخ ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی به مشکلات حمل و نقل گندم در شهرستان شادگان اشاره کرد و افزود: با مدیریت مجموعه‌های دست‌اندرکار با انعقاد جلسات مختلف و بازدیدها و بازرسی‌هایی که از سوی فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره غله و تعاون روستایی انجام شد در صدد رفع موانع حمل و نقل در مراکز خرید تضمینی گندم هستند.

صالح زاده بیان کرد: امیدواریم پایان برداشت پایان سال زراعی پاییزه و با خرید تضمینی که در سطح مراکز شهرستان شادگان انجام می‌شود، در شهرستان برداشت قابل توجهی صورت بگیرد و در آینده نزدیک شاهد جشن پایان برداشت گندم سال زارعی باشیم.

کد خبر 6085272

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • برداشت گندم از مزارع بذری استان بوشهر آغاز شد
  • برداشت ۸۵۰۰ تن گندم در اراضی استان بوشهر
  • برداشت هندوانه آناناسی در استان بوشهر تا ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۵ هزار تن گندم از مزارع بهبهان
  • برداشت توت فرنگی در مزارع مازندران