Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@18:49:45 GMT

تهیه‌کننده «مختارنامه» در خاک آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۶۳۴

تهیه‌کننده «مختارنامه» در خاک آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر محمود فلاح چهره ماندگار صدا و سیما و تهیه کننده پیشکسوت کشورمان، امروز سوم آبان ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از  پایگاه اطلاع رسانی سیما، مراسم تشییع «محمود فلاح» در میان جمعی از همکاران و دوستداران وی از مقابل غسال خانه بهشت زهرا (س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمود فلاح تهیه کننده باسابقه تلویزیون و سریال‌هایی چون مختارنامه،تفنگ سرپر و... و مدیرکل اسبق تولید صداوسیما بود که در جریان بازگشت امام خمینی(ره) به ایران و سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا، نقشی محوری در پوشش تصویری مراسم ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ داشت. بعد از انقلاب، محمود فلاح در بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما به فعالیت پرداخت و سال‌ها مدیرکل تولید این سازمان بود.

تجهیز و اعزام ده‌ها گروه به خطوط مقدم در زمان جنگ تحمیلی از جمله کارهای اوست. فلاح در سال ۷۵ بازنشسته شد، اما به همکاری‌اش با سازمان در قالب مشاور و تهیه کننده ادامه داد.

گفتنی است خاکسپارى مرحوم فلاح  با توجه به شرایط ویژه کرونایی و به منظور رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری،فقط با حضور خانواده و بستگان درجه یک آن مرحوم برگزار شد. ان شاالله پس از اتمام و شکست کرونا، مراسم یادبود و بزرگداشتی در شأن این چهره ماندگار صداوسیما برگزار خواهد شد.

مهندس جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما؛ حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما و ... از جمله حاضران در این مراسم بودند.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: بهشت زهرا محمود فلاح سریال مختارنامه تهیه کننده محمود فلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در مراسم سه شنبه‌های شهدایی که شب گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار و از تعدادی از دانش آموزان دختر مدرسه آقا حسین ابن علی (ع) که در مسابقات قرآنی و ورزشی رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند تقدیر شد.

از ابتدای امسال سه شنبه شب‌های هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء مراسمی به یاد شهدا در حسینیه حضرت زینب برگزار می‌شود.

در این مراسم با اجرای مداحی، شعرخوانی و قرائت دعای توسل یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهدای دانش آموز گرامی داشته شد.

همچنین از دانش آموزان موفق در رشته‌های مختلف قرآنی و تفسیر نهج البلاغه و دانش آموزان موفق در رشته‌های ورزشی تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود