Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@11:03:35 GMT

هواوی سرویس های رقیب گوگل را ارائه کرد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۶۴۷

هواوی سرویس های رقیب گوگل را ارائه کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از اسپوتنیک نیوز، هواوی در مراسمی مربوط به موبایل های میت ۴۰، از سرویس های کلیدی در اکوسیستم پلتفرم موبایل خود از جمله آپدیت های موتور جستجو و اپلیکیشن های نقشه و اسناد رونمایی کرد. این سرویس ها در حقیقت به عنوان رقبایی برای سرویس های گوگل هستند که به دلیل تحریم های آمریکا در موبایل های هواوی عرضه نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پتال سرچ

پتال سرچ(Petal Search) موتور جستجوی رسمی هواوی است که در بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه و به بیش از ۵۰ زبان ارائه می شود. این سرویس قابلیت جستجو در ۲۰ گروه از جمله اپلیکیشن های مختلف را دارد.

همچنین ابزارهای یکپارچه مختلف مانند پیش بینی وضعیت آب هوا، ماشین حساب، نرخ ارز و غیره همراه قابلیت های جستجو با هوش مصنوعی به کاربران اجازه می دهند تا از اشیا عکس بگیرند و در فضای آنلاین آنها را جستجو کنند.

سلیا(Celia) دستیار هوشمند صوتی هواوی است که از زبان های اسپانیایی، انگلیسی، عربی، فرانسه و غیره پشتیبانی می کند و می تواند درباره وضعیت آب وهوا، اخبار، موسیقی و غیره جستجو انجام دهد.

مسیریابی با پتال مپس

پتال مپس(Petal Maps) رقیب اصلی اپلیکیشن گوگل مپس است که در ۱۴۰ کشور سرویس رسانی می کند و قابلیت مسیریابی هنگام رانندگی، آپدیت های مربوط به حمل ونقل عمومی، ارائه اماکن محبوب و ارائه نمونه نقشه در حالت سه بعدی را دارد.

رقیب گوگل داکس

هواوی داکس(Huawei Docs) نیز جایگزینی برای سرویس گوگل داکس است که در ۱۰۰ کشور  ارائه می شود و قابلیت های نمایش و اصلاح در ۵۰ فرمت از جمله پی دی اف، داک و پی پی تی را دارد. به این ترتیب کاربران می توانند اسناد خود را با سرویس ابررایانشی یکپارچه کنند و با استفاده از یک آی دی هواوی در تمام دستگاه ها به آنها دسترسی یابند.

این در حالی است که هواوی به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی از رشد ۹.۹ درصدی درآمدهای خود، آنهم در بحبوحه جنگ تجاری آمریکا و چین خبر می دهد.
 

انتهای پیام/

کد خبر: 1078298 برچسب‌ها گوگل هوآووی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گوگل هوآووی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم

در لوگوی جدید گوگل پدیده‌های طبیعی روی سطح زمین که مشابه حروف تشکیل دهنده گوگل Google هستند دیده می‌شوند. هر یک از این تصاویر به شکل حروف، پیش‌زمینه‌ای مرتبط با تغییرات اقلیمی در نقاط مختلف کره زمین دارند.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!
  • پیکر فرد غرق‌شده در سیل دشتیاری پیدا شد
  • قابلیت ویژه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۴ هواوی برای اصلاح عکس‌ها با هوش مصنوعی
  • تیم جستجو و نجات بندرچابهار پیکر یک نفر غرق‌شده در سیل دشتیاری را پیدا کرد
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخاری معرفی شد /عکس