Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید اظهار داشت: با تلاش ماموران جان‌ برکف پلیس طی یک هفته گذشته این مقدار مواد مخدر کشف‌ شده است و ماموران ۱۴۲ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی افزود: ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاقچیان نیز در یک هفته کشف ‌شده است و ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی ۶۱ قاچاقچی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری ۴۳ سارق در هفته گذشته خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده به ۱۰۰ فقره سرقت در استان خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

وی بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته تلفات جاده‌ای ۸۳ درصد کاهش و مجروحان سوانح رانندگی طی همین مدت ۳۰ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ فرشید همچنین از کشف ۴۶ کیلوگرم حشیش در شهرستان طبس خبر داد.

وی اضافه کرد: ماموران پاسگاه انتظامی "ده محمد" شهرستان طبس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک خودرو پژو ۲۰۶ که از یزد به سمت "بردسکن" در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۶ کیلو و ۶۳۰ گرم حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

برچسب‌ها مواد مخدر خراسان جنوبی کالای قاچاق انتظامی طبس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر خراسان جنوبی کالای قاچاق انتظامی طبس مواد مخدر خراسان جنوبی کالای قاچاق انتظامی طبس اخبار کنکور خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک