Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 علی ثابت‌نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، درباره داوری مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: جشنواره روزهای پایانی خود در داوری مرحله نهایی آثار را طی می‌کند. همان مرحله‌ای که هنرمندان در مقابل هیات داوران به اجرا می‌پرداختند که متأسفانه به خاطر  کرونا  به صورت آفلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش داوری موسیقی نواحی، همکارانم در انجمن موسیقی ایران به شهرستان‌ها اعزام شدند و داوری‌ها در آنجا برگزار شد؛ بخش‌هایی مانند خراسان، کردستان، آذربایجان و مازندران که شرکت‌کنندگان بیشتری هم داشتند.

وی درباره مراسم اختتامیه توضیح داد: این هفته برای اختتامیه جشنواره موسیقی جوان در تالار وحدت آماده می‌شویم و مراسم نیز روز جمعه نهم آبان، ساعت نه شب از صفحه اینستاگرام انجمن موسیقی ایران پخش می‌شود. با محوریت اعلام نتایج چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان، آیتم‌های جذابی را برای مخاطبان آماده کرده‌ایم. امیدواریم سال آینده این بیماری از بین برود و دوباره بتوانیم همان شور و هیجان را در ایام برگزاری جشنواره و خصوصاً اختتامیه داشته باشیم.

ثابت نیا گفت: عزیزانی که نمی‌توانند برنامه را به صورت آنلاین ببینند، نتایج بعداً روی سایت انجمن موسیقی ایران منتشر می‌شود. همچنین برگزیدگان می‌توانند برای تکمیل فرم جوایزشان به سامانه بامک مراجعه کنند تا به تدریج جوایز برای آنها ارسال شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره ملی موسیقی جوان کرونا اختتامیه جشنواره موسیقی موسیقی کرونا اختتامیه جشنواره جشنواره موسیقی جوان انجمن موسیقی ایران موسیقی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟

 به گزارش تابناک، ابوالفضل ظهره‌وند عضو فهرست صبح ایران در گفتگویی، با بیان اینکه جبهه صبح ایران از متن جامعه جوان ظاهر شده است و بنده آن‌ها را بسیار فعال دیده‌ام، گفت: دبیر کل این تشکیلات یک جوان است و تیمی هم که جمع شده‌اند افراد جوان و تحصیلکرده‌ای هستند و به خوبی مسائل را حوزه‌بندی کرده‌اند و کار‌های تحقیقاتی خوبی انجام می‌دهند ضمن آنکه به مطالبات مردم هم توجه دارند و سعی می‌کنند مطالبه‌گری را فعال کنند از این رو افتخار می‌کنم که نامزد این فهرست هستم.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه بنده علاوه بر صبح ایران در فهرست اُمنا هم بودم از ارائه فهرست صبح ایران و اُمنا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به غیر از این دو تشکل جبهه ایران اسلامی و وفاداران به انقلاب اسلامی هم فهرست خواهند داد.

عضو فهرست صبح ایران در پاسخ به این پرسش که آیا این ۴ تشکل در مرحله دوم انتخابات لیست مشترک می‌دهند؟ گفت: لیست واحد نمی‌دهند، اما اشتراکات آن‌ها به هم نزدیک است.

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • راه یابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی راه یافتند