Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش سیستان وبلو چستان گفت: تقریبا روزانه بیش از ۳۰تن سبزیجات برگی خوش بو از خاش برای مصرف تازه خوری به بازار زاهدان وشهرستان های همجوار حمل می‌شود.

به گزارش ایسنا شیرزاد کمالی افزود: شرایط مطلوب اقلیمی شهرستان خاش سبب شده تااین شهرستان بعنوان کانون تولید سبزیجات برگی در استان سیستان وبلوچستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عمده سبزیجات برگی تولیدی شهرستان را تره، جعفری، گشنیز، اسفناج، ریحان، شاهی، شنبلیله و نعناع عنوان کرد وافزود: بیشترین این سبزیجات در دهستان اسماعیل آباد و پشتکوه خاش بصورت ارگانیک کشت می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت: حدود ١٣٠٠ نفر در امر کاشت، داشت و برداشت سبزیجات برگی در این منطقه مشغول فعالیت می‌باشند.

وی بیان کرد: امسال کشاورزان خاشی ۸۰۰هکتار از زمین های کشاورزی خودرا به کشت سبزیجات برگی اختصاص داده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش سبزيجات سيستان و بلوچستان استانی اقتصادی سبزیجات برگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی بهبهان گفت:امسال ۴۲۰۰ اراضی آبی و ۴۰۰ هکتار اراضی دیم شهرستان بهبهان زیر کشت کلزا رفته است.

لاله نیرومند افزود: ازشروع فصل برداشت دانه روغنی کلزا در بهبهان تاکنون افزون بر ۷ هزار تن کلزا برداشت شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود افزون بر ۹۰۰۰ تن دانه کلزا از مزارع زیر کشت این محصول در شهرستان بهبهان برداشت شود.


  مدیر جهاد کشاورزی بهبهان اظهار کرد: کارخرید دانه روغنی کلزا همزمان با برداشت در چهارمرکز در بخش‌های مرکزی وزیدون آغاز  وتاکنون ۷۶۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.



دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند