Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرالم پیانیچ، هافبک بارسلونا درباره تیم سابقش یوونتوس صحبت های محبت آمیزی انجام داد

میرالم پیانیچ، هافبک 30 ساله بوسنیایی یوونتوس پس از چهار سال حضور موفق در این باشگاه با انتقالی 60 میلیون یورویی به بارسلونا پیوست. پیانیچ چهارشنبه شب دوباره به استادیوم آلیانز تورین باز می گیردد اما به عنوان یک رقیب و باید با بارسلونا برابر یوونتوس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش طرفداری، پیانیچ در مصاحبه با توتو اسپورت در خصوص دوران حضورش در بیانکونری صحبت کرد:

پس از برخورد بارسلونا و یوونتوس، آنیلی برایم پیام فرستاد

در طول قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار بودم به یوونتوس بخوریم و همین اتفاق هم افتاد. از این که در برابر یوونتوس بازی خواهم کرد خوشحالم. یوونتوس باشگاهی است که آن را خیلی دوست دارم و در قلب من است. پس از قرعه کشی، بازیکنان یوونتوس و حتی آندره آ آنیلی برایم پیام فرستادند؛ آنیلی برایم نوشت به خانه خوش آمدی میرالم! در روز اولم در تورین، آنیلی به من عکس پنج اسکودتوی متوالی در دهه 1930 را نشان داد و به من گفت باید رکورد آن ها را بشکنیم. ما این کار را انجام دادیم و حتی فراتر هم رفتیم. من همیشه ممنون یوونتوس خواهم بود. می توانستم زودتر به بارسلونا بروم اما فکر می کنم آن موقع زمان درستی برای انتقال به بارسلونا نبود.

 

از این که به تورین باز می گردم، خوشحالم 

با هواداران یوونتوس رابطه بسیار خوبی دارم. معتقدم آن ها هم به تعهد و علاقه من به پیراهن یوونتوس باور دارند. خیلی خوشحالم که به تورین بر می گردم و البته حیف که هواداران در استادیوم حضور نخواهند داشت چون می خواستم به استقبال آن ها بروم. در یوونتوس با بازیکنان فوق العاده ای چون جیجی بوفون، کیه لینی و بونوچی و در ادامه کریستیانو رونالدو و خیلی های دیگر هم تیمی بودم. حتی کلودیو مارکیزیو هم کمک زیادی به من کرد.

رونالدو یک رهبر و قهرمان واقعی است 

رونالدو یک قهرمان واقعی و رهبر است. یوونتوس تاریخ برنده ای دارد و برای پیروزی ساخته شده است؛ یک بار دیگر باید بگویم که یوونتوس همیشه در قلبم خواهد بود. برای آندره آ پیرلو خیلی خوشحالم. او به تیمی سالم پیوسته است که عاشق قهرمانی است و بازیکنانی دارد که به سرمربی خود کمک می کنند. امیدوارم پیرلو دوران مربیگری اش همچون دوران بازی اش باشد. وقتی پیرلو بازیکن بود، عاشق بازی اش بودم.

اعتماد نداشتن ساری به بازیکنانش مرا آزار می داد 

مائوریتزیو ساری؟ او به بازیکنانش اعتماد نداشت و این اذیتم می کرد. به عنوان مربی شاید با برخی بازیکنان کنار نیایید و این طبیعی است اما هرگز نباید تعهد و حرفه ای گری آن ها را زیر سوال ببرید زیرا در این صورت هماهنگی و صمیمیت لازم ایجاد نمی شود؛ این چیزی است که آنیلی هم آن را گفته بود. البته توانایی های سرمربیگری ساری را زیر سوال نمی برم و او توانست یک اسکودتوی دیگر کسب کند که فتح آن آسان نبود.

همچنین بخوانید:

تنش میان ساری و پیانیچ در تمرینات یوونتوس / ادعای لا استامپا ساری: درگیری با پیانیچ؟ دروغ است 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی به خدا اعتماد داری، حضورش همین قدر پر رنگ میشه … (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ابی گفت ماشاالله یادم افتاد نماز نخواندم (فیلم) شوخی جالب یک بازیگر با مجری معروف و ابراز علاقه‌اش به او (فیلم)

دیگر خبرها

  • الگری: می‌دانستم مدیران یوونتوس به من اعتماد دارند؛ انتقادپذیر هستم و می‌دانم خوب نیستیم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • ریزش سنگ در محور چالوس/ هیچ خسارت مالی و جانی نداشت
  • خاطره قرائتی از زمانی که حتی پول خرید یک نان نداشت (فیلم)
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • وقتی به خدا اعتماد داری، حضورش همین قدر پر رنگ میشه … (فیلم)
  • چوپان و ۱۰۰ گوسفند در اصفهان خفه شدند + فیلم | هیچ روزنه‌ای برای نفس کشیدن وجود نداشت!
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا