Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نقدینه _دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید، بر لزوم آموزش و بهینه‌سازی دانش حرفه‌ای کارکنان این بانک تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، دکتر فرزین در مراسم اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید این بانک ضمن خوشامدگویی به کارکنان جدیدالورود خاطرنشان کرد: حرفه بانکداری حرفه بسیار حساس و بااهمیتی است که بروز خطاهای عملیاتی در آن ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شما انتظار دارم حساسیت این حرفه را همواره در نظر داشته باشید و تمام دقت و توان خود را معطوف به کار کنید.
مراسم اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان بانک کارآفرین برگزار شد
فرزین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم آموزش مستمر و مجهز شدن کارکنان به دانش روز بانکی گفت: اگرچه از ابتدای شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای برگزاری دوره‌های آموزشی ایجاد شده بود، اما با این حال این فرایند متوقف نشد.
وی در ادامه افزود: بانک کارآفرین مشتری‌‌مدار، خوشنام و مورد وثوق مشتریان است و به شفافیت و سلامت شهرت دارد. حضور شما نیروهای جوان و تازه‌نفس برای حفظ روحیه نشاط و شادابی در ساختار بانک ضروری است. هر یک از شما می‌توانید با برنامه‌ریزی شغلی و تمرکز بر اهداف خود، در آینده در کسوت مدیران موفق برای تحقق اهداف بانک گام بردارید.
در بخش دیگری از این مراسم مهدی سیف‌علیشاهی عضو هیات مدیره به کارکنان جدید بانک خوشامد گفت و افزود: شما عزیزان از بین صدها نفر از متقاضیان همکاری با بانک کارآفرین انتخاب شده‌اید. انتظار می‌رود از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید و در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های بانک گام بردارید.
مراسم اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان بانک کارآفرین برگزار شد
وی همچنین گفت: کارکنان بانک‌ها در افکار عمومی جایگاه ویژه‌ای دارند و نقش مهمی در تعاملات بانکی و اقتصادی کشور ایفا می‌کنند. باید قدر وظیفه خطیری را که به شما واگذار شده بدانید و برای حفظ این امانت تلاش کنید. حضور مدیران ارشد در این جلسه نشان‌دهنده اهمیت سرمایه انسانی و بازتابی از وظیفه خطیر شما به عنوان عضوی از این خانواده است.
سیف‌علیشاهی در پایان گفت: مهم‌ترین سرمایه یک بانک موفق، اعتماد مردم است. از هر عاملی که باعث خدشه‌دار شدن صداقت، اعتماد، نظم و سلسله‌مراتب اداری می‌شود، دوری کنید و سلامت و پاکدستی را همواره مدنظر داشته باشید.
همچنین دکتر علیرضا صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی در این مراسم طی سخنانی گفت: شعب خط مقدم تماس بانک با مشتریان هستند. از شما انتظار می‌رود بر قوانین و مقررات و همچنین خدمات و محصولات قابل ارائه به مشتریان تسلط کامل داشته باشید.
وی همچنین گفت: مشتری‌مداری در بانک کارآفرین یک اصل مهم و هدف غایی همه فعالیت‌های ما است. ضروری است در همه فعالیت‌های خود به این اصل توجه کنید و رضایت مشتری را محور همه امور قرار دهید.
مراسم اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان بانک کارآفرین برگزار شد
گفتنی است چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان جدید شعب بانک کارآفرین در سال 1399، با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای بانکداری برگزار شد و کارکنان جدید این بانک طی دوره‌های مجازی، کارگاهی و حضوری، آمادگی لازم را برای شروع به کار در بانک کسب کردند. در پایان این مراسم احکام کارکنان جدید شعب به ایشان اعطا شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارکنان جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرآموزش و پرورش مهاباد گفت: ارتقای سطح سلامت و بهداشت هم در دستور کار آموزش و پرورش قراردارد.

رسولی امسال با بیان اینکه امسال در سطح شهر و روستاهای مستقل طرح سفیران سلامت اجرا شده افزود: به دانش آموزان به عنوان سفیر با هدف خانواده و تغذیه سالم آموزش داده می شود.

او اضافه کرد: این طرح  در شهرستان مهاباد برای حدود ۳۶ هزار دانش آموز صورت گرفته است.

یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی، شعار روز دوم این هفته بود. 

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد