Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@08:09:02 GMT

گوگل پیش فروش Dev Board Mini را شروع کرد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۷۹۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت،گوگل پس از مدت‌ها بالاخره کامپیوتر تک برد خود با نام Coral Dev Board Mini را برای توسعه‌دهنده‌ها دردسترس قرار داد. این برد کوچک با ابعاد ۴۸ در ۶۴ میلی‌متر دارای یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیاتک 8167s با معماری آرم، ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع EMMC و ۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR3 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلب تپنده‌ی برد کوچک گوگل از چهار هسته‌ی Cortex-A35 به‌عنوان CPU و چهار هسته‌ی PowerVR GE8300 شرکت ایمجینیشن برای قدرت بخشیدن به GPU استفاده می‌کند.

بورد توسعه کوچک کورال گوگل

به لطف تراشه‌ی مدیاتک MT7668، برد گوگل از استاندارد بلوتوث ۵.۰ و همچنین وای‌فای ۵ پشتیبانی خواهد‌کرد. گوگل برای ورودی و خروجی ویدئو از یک پورت micro HDMI 1.4 بهره میگرد؛ اما یک کانکتور ۳۹ پین نیز برای اتصال FFC به نمایشگر دارای ۴ لاین MIPI-DSI نیز در نظر گرفته‌است. همچنین یک جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری، یک PDM دیجیتال و یک ترمینال بلندگوی ۲ پین نیز روی برد وجود دارد.

هدر ۴۰ پین برد جدید گوگل و استفاده از توزیع مخصوصی از لینوکس با نام مندل (Mendel) آن را به جایگزین خوبی برای رزبزی‌پای تبدیل خواهد‌کرد.

 

کامپیوتر تک‌برد گوگل با قیمت ۹۹ دلار پیش‌فروش می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوگل کامپیوتر رایانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟

وزیر ارتباطات گفت: سه بار درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را به کارگروه ارائه دادیم، اما اکثریت در این کارگروه با اعضای دولتی نیست. آخرین بار قبل از عید این درخواست را ارائه کردیم.

 

 

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • ثبت دمای ۳۷ میلیون درجه سانتیگراد با یک دستگاه کوچک 
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند