Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اربابی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون ۱۰ هزار و ۷۰۰ پرونده اصناف و کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا به بانک های استان ارسال شده است.  

وی افزود: میزان اشتغال این پرونده ها ۱۲ هزار و ۴۰۵ نفر گزارش شده و میزان تسهیلات درخواستی در این پرونده ها ۹۵ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال است.

وی گفت: حدود ۱۱ هزار و ۲۰۰ صنف و کسب و کار آسیب‌دیده کرونایی در این استان که زیر پوشش بیمه هستند از حمایت تسهیلاتی دولت بهره‌مند می‌شوند و علاوه بر آن شماری از بنگاه های فاقد بیمه هم از این مزایای بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد و با دوره بازپرداخت با احتساب زمان تنفس ۲۴ ماهه، پرداخت می شود تصریح کرد: سهم استان از این تسهیلات، پرداخت ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بود که البته این رقم کاهش یافت.

۱۳ رسته آسیب دیده کرونا شناسایی شده است که هتل داران، رستوران ها، مهدهای کودک، باشگاه های ورزشی، واحدهای تولید پوشاک و گلخانه های تولید گل از جمله آنان است.

حدود ۱۱ هزار و ۲۰۰ صنف و کسب و کار آسیب‌دیده کرونایی در خراسان شمالی که کارگر بیمه شده دارند، از حمایت تسهیلاتی بهره‌مند می‌شوند علاوه بر آن سایر کسب و کار بیمه نشده هم می توانند از این فرصت استفاده کنند.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا تسهیلات بانکی بهبود کسب و کار اصناف خراسان شمالی خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا تسهیلات بانکی بهبود کسب و کار اصناف خراسان شمالی خسارت مالی بجنورد ویروس کرونا تسهیلات بانکی بهبود کسب و کار اصناف خراسان شمالی خسارت مالی اخبار کنکور خراسان شمالی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مهدی رحمدل افزود: ۱۵ هزار و ۶۶۷ نفر از شرکت کنندگان در آزمون مهارتی را بانوان و ۱۹ هزار و ۵۷۷ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به سنجش مهارت ۱۹ هزار و ۸۳۴ نفر از طریق آزمون‌های برخط در استان افزود: پارسال پنج هزار و ۷۷۶ نفر از کارآموزان بخش دولتی، ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر از کار آموزان بخش آموزشگاه‌های آزاد و سه هزار و ۴۷۸ نفر از بخش اصناف در آزمون‌های آنلاین شرکت کردند.
به گفته رحمدل همچنین پارسال ۷۲۹ نفر در آزمون‌های صنایع ساختمان، سه هزار و ۶۴۰ نفر تمدید صنایع ساختمان، ۲۴۱ نفر در آزمون‌های تفاهم نامه و ۴۳۰ نفر در سنجش برای تمدیدتفاهم نامه شرکت کردند.
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی در ۹ مرکز دولتی به متقاضیان، آموزش مهارت‌های فنی ارایه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد