Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@19:29:23 GMT

انجام روزانه5000ماموریت‌اورژانس‌درتهران

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۲۹۳۱

رییس اورژانس تهران از انجام روزانه ۵۰۰۰ ماموریت از سوی تکنیسین‌های اورژانس در پایتخت خبر داد. ناطقان: پیمان صابریان در همایش امنیت، ایمنی و سلامت که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، با اشاره به حجم بالای ماموریت‌های اورژانس پایتخت گفت: روزانه تعداد زیادی مأموریت در پایتخت از سوی اورژانس انجام می‌شود و پلیس و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان نیز در جریان آن و در کنار یکدیگر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تعداد این ماموریت‌ها را با بالغ بر پنج هزار ماموریت در روز اعلام کرد و گفت: واقعیت این است که گرچه کرونا نگرانی‌های زیادی ایجاد کرده و همه باید نسبت به آن حساس باشند، اما نباید تمام تمرکزمان را روی کرونا بگذاریم و باید ضمن هوشیاری و آمادگی در برابر کرونا با توانی مضاعف برای دیگر حوادث نیز آماده باشیم، نباید حوادث دیگری رخ دهد و ما از آن غافل بمانیم.

صابران اضافه کرد: امروز متاسفانه شیوع کرونا باعث بروز مشکلاتی شده که مقابله با آن نیازمند هم‌افزایی بیشتر میان دستگاه‌های امدادی و خدماتی و انتظامی است.

رییس اورژانس تهران با بیان اینکه ۵۲ مخاطره برای تهران در نظر گرفته شده است، گفت:  تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی، جمعیت، اقلیم و حساسیت‌هایی که دارد آبستن حوادث مختلفی است که باید برای مقابله با آن آمادگی لازم را داشته باشیم. منبع: ایسنا برچسب ها: ماموریت ، اورژانس ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ماموریت اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در خصوص آمار عملکرد اورژانس ۱۱۵ در سال ۱۴۰۲ گفت: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در سال گذشته ۹۳ هزار و ۶۶۱ مأموریت انجام داد.

ایران نژاد افزود: از این تعداد ۲۰ هزار و ۷۰۳ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است و ۲۰ هزار و ۶۸۶ مصدوم نیز در همین مدت توسط اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

او ادامه داد: در سال گذشته تعداد تماس‌های انجام شده با شماره ۱۱۵، ۲۹۱ هزار و ۹۵۸ مورد بوده که از این بین ۳۳ هزار و ۳۸۳ مورد مربوط به انجام مشاوره تلفنی پزشکی بود.

 رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: متأسفانه علی‌رغم فرهنگ سازی در خصوص خطرات مزاحمت برای خطوط اورژانس، ۱۸ هزار و ۲۶۵ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ثبت شده است. 

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • تداوم هوای قابل قبول در پایتخت