Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا از رویکرد سرمربی پیشین یوونتوس در قبال او و هم‌تیمی‌های سابقش انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میرالم پیانیچ که تابستان اخیر پس از چهار فصل حضور در یوونتوس در جریان معاوضه با آرتورملو راهی بارسلونا شد، در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» درباره سرمربی پیشین یوونتوس که در این تابستان در پی حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا اخراج شد و جای خود را به آندره‌آ پیرلو داد، گفت: چیزی که هنوز بابتش تأسف می‌خورم این است که مائوریتزیو ساری به بازیکنانش اعتماد نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شرم‌آور است که بازیکنان را اشتباه ارزیابی کنید. هر بازیکن یوونتوس همیشه تمام تلاش خود را برای باشگاه و تیم می‌کرد و خواهد کرد. این امکان ندارد که با یک یا دو بازیکن به کارتان ادامه دهید اما حتی این موضوع تأثیری روی تعهد آنها نمی‌گذارد، چون همیشه می‌خواهند به پیروزی برسند. بازیکنان یوونتوس حرفه‌ای‌هایی تمام عیار هستند که می‌خواهند هدف‌شان را دنبال کنند.

هافبک بوسنیایی بارسلونا تصریح کرد: خب اگر مربی این مسئله را زیر سوال ببرد، آن جرقه‌ای که رئیس باشگاه درباره‌اش صحبت می‌کند، اتفاق نمی‌افتد. هیچکس نسبت به توانایی‌های مربیگری ساری تردیدی ندارد اما مشکل بی‌اعتمادی او به بازیکنان وجود داشت. در نهایت ما با هدایت ساری فاتح اسکودتو شدیم که هیچگاه تضمینی برای به دست آوردنش نیست.

دومین تست کرونای رونالدو هم مثبت شد/ غیبت کریس در بازی یوونتوس - بارسلونا قطعی است

پیانیچ 30 ساله همچنین درباره همبازی بودن با دو فوق‌ستاره حال حاضر فوتبال جهان یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اظهار داشت: مسی و رونالدو به معنای واقعی کلمه فوق‌العاده هستند، زیرا در عرض چند سال زمانی که آنها بازنشسته شوند، تازه خواهیم فهمید که آنها به چه اهدافی رسیده‌اند، فوتبال آنها در چه سطحی بوده است و چه قهرمانان دست نیافتنی هستند.

وی درباره شایعاتی که در تابستان اخیر درباره پیوستن هموطنش یعنی ادین ژکو به یوونتوس وجود داشت اما او در نهایت در رم ماند و یووه هم آلوارو موراتا را از اتلتیکومادرید قرض گرفت، خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی‌ام می‌شد اگر یک بوسنیایی دیگر را پس از خودم در یوونتوس می‌دیدم. می‌دانم که یووه به جذب ژکو خیلی نزدیک بود و با او در تماس بودم. به ادین توضیح دادم که یوونتوس چطور باشگاهی است و باشگاه چه مسیری را در پیش گرفته است. نمی‌دانم چه شد که این انتقال عملی نشد اما این موضوع مربوط به نمی‌شود که بخواهم درباره‌اش صحبت کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مائوریتزیو ساری کریستیانو رونالدو لیونل مسی یوونتوس بارسلونا مائوریتزیو ساری کریستیانو رونالدو لیونل مسی یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح در ساری

دریافت 48 MB کد خبر 6080683

دیگر خبرها

  • (عکس) جشن تولد دختر رونالدو
  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • رژه نیروهای مسلح در ساری