Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی استان کرمان گفت: در دیدار علیرضا دبیر با استاندار کران مقرر شد هرسال مسابقاتی با نام سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» در رده استان کرمان برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون کشتی، رضا اسماعیلی رئیس هیئت کشتی استان کرمان با بیان اینکه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی سفری را به این استان داشت، گفت: وقتی رئیس فدراسیون در یک استان حضور پیدا می‌کند، کمک شایانی به حل مشکلات کشتی در آن منطقه می‌شود، چراکه با جلساتی که با مسئولان از جمله استاندار، نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان برگزار می‌کند، نتایج خوبی حاصل می‌شود و می‌توانم بگویم که حضور ایشان در کرمان نقطه عطفی برای کشتی استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از جمله کارهای پیگیری شده در سفر رئیس فدراسیون، هماهنگی برای ساخت خانه‌های کشتی و سالن‌های ورزشی در شهرهای استان و همچنین همکاری صنایع و بنگاه‌های اقتصادی با هیئت کشتی استان به جهت پشتیبانی از ورزش ملی در کرمان بود.

اسماعیلی افزود: همچنین در دیدار علیرضا دبیر با استاندار نیز مقرر شد هرساله جامی با نام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان برگزار شود که در قالب برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان خواهد بود. ضمن اینکه مقرر شد تمامی شهرهای استان کرمان نیز صاحب هیئت کشتی شوند.

رئیس هیئت کشتی استان کرمان تصریح کرد: این سفر دو روزه باعث شد مسئولان توجه بیشتری به کشتی کرمان داشته باشند و وعده همکاری به جهت تجهیز سالن‌های ورزشی و برگزاری کارگاه‌های فنی برای مربیان و داوران داده شد.

وی در پایان در مورد برنامه‌های کشتی استان کرمان خاطرنشان کرد: ما طی یک برنامه چهارساله به دنبال رشد و ارتقا کشتی در استان از طریق بالا بردن سطح دانش فنی و علمی مربیان هستیم و امیدوارم با تصمیماتی که در سفر دبیر گرفته شد، در آینده شاهد اثرات مثبت خوبی برای کشتی استان در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: استان کرمان علیرضا دبیر جام کشتی کشتی استان کرمان هیئت کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد کاظم حججی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ترای اتلون اظهار کرد: کمک همه هیئت‌ها را می‌خواهیم و تک بعدی نمی‌شود کار کرد. به من رأی دادند و رئیس فدراسیون شدم ولی من خادم ورزش سه گانه و ترای اتلون هستم. در آینده هم برنامه‌های ما ورزشکار و هیئت محور است. می‌خواهیم استان‌ها را تقویت کنیم. به امکاناتی که در استان‌ها هست روی بیاوریم. از اداره کل‌ها استفاده زیادی خواهیم کرد و کمک آنها را می‌خواهیم تا هیئت‌ها را قوی کنیم. هیئت قوی ورزشکار جذب و ورزشکار وقتی که مربی را نگه دارد، فدراسیون هم قوی خواهد بود. در بعد بین‌الملل هم ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور حرف برای گفتن داریم و مدال‌های آسیایی و جهانی را پیش رو داریم.

رئیس فدراسیون ترای اتلون افزود: شهید محسن حججی پسر عموی من بودند. دورانی با هم داشتیم و ایشان توفیق شهادت داشتند و من نداشتم. امیدوارم جوری کار کنیم که جلوی این شهدا سفیدرو باشیم و شرمنده شان نباشیم، چون که واقعاً شهدای مدافع حرم بودند که ما در امنیت کامل هستیم.  

ادامه صحبت‌های پسرعموی شهید حججی را در ادامه بخوانید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد