Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم کوتاه زمین شماره اس ۷ ساخته‌ آبتین سرابی پس از شرکت در بخش مسابقه‌ جهانی جشنواره‌ لوکارنو و حضور در جشنواره‌ ژنو، به شصت و دومین جشنواره جهانی زینه‌بی بیلبائو راه یافت. این فیلم محصول مشترک «کریستالید دیفوزیون» و «استر کریتیو پیکچرز» است و مشکلات کارگران را با سبکی شاعرانه به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره زینه‌بی بیلبائو که یکی از جشنواره‌های معتبر فیلم اروپا در زمینه فیلم های مستند و کوتاه به ‌شمار می‌رود، واجد شرایط اسکار، بفتا، گویا و مورد تایید فدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های تهیه‌کنندگان فیلم (فیاپف) است که برنده جایزه بزرگ آن برای رقابت جایزه اسکار معرفی می‌شود.

این فیلم کوتاه مستند-تجربی ۲۸ دقیقه‌ای محصول مشترک فرانسه، ایران و سنگال است.

سایر عوامل زمین شماره اس ۷ عبارتند از نویسنده، کارگردان و مدیر فیلمبرداری: آبتین سرابی، صدابردار: جاکوب وینر، موسیقی: کریستف رضاعی، طراح صدا: ترنت هدایتی، اشعار: سهراب سپهری، مشاور امور بین‌الملل: قصیده گلمکانی، با حمایت Institut français - Le Fresnoy - DRAC

جشنواره زینه‌بی بیلبائو سیزدهم تا بیستم نوامبر برابر با ۲۳ تا ۳۰ آبان در شهر بیلبائوی اسپانیا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها فرانسه اسپانیا سهراب سپهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه اسپانیا سهراب سپهری فرانسه اسپانیا سهراب سپهری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید در دیداری دوستانه میزبان برزیل است و تنها 9 دقیقه از بازی سپری شده بود که داور یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کرد.
یامال، ستاره جوان اسپانیا، که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از عبور از وندل، قصد داشت از ژوائو گومس هم رد شود که بازیکن برزیلی پایش را مقابل او قرار داد و یامال ناگهان خود را نقش زمین کرد.

اما در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسد که برخورد خاصی بین دو بازیکن صورت نگرفته و یامال با بزرگنمایی، خود را نقش زمین کرده است. 

هرچند استفاده از وی ای آر هم باعث تغییر در تصمیم داور نشد و در نهایت رودری گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • (ویدئو) خلاصه بازی اسپانیا 3 - برزیل 3؛ نبرد جانانه در برنابئو
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم
  • «شوهر ایران خانم» موفق به کسب دو جایزه از جشنواره فیلم فرایبورگ شد