Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی صبح شنبه در سلسله جلسات ستاد مکتب حاج قاسم در استان کرمان با محوریت کمیته زائرین گفت: با توجه به اپیدمی کرونا نیاز است کمیته بهداشت هم به سایر کمیته‌های جلسات ستاد مکتب حاج قاسم استان کرمان اضافه شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری سالگرد سردار شهید سلیمانی افزود: برای این منظور کمیته‌ای در کشور ایجاد شده که پنج ستاد ذیل آن فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار معروفی ادامه داد: ستاد استان کرمان یکی از این ستادها است و برنامه ریزی ها با هماهنگی خانواده شهید سلیمانی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به پذیرش برنامه‌های پیشنهادی ستاد استان کرمان برای دهه اول شهادت سردار سلیمانی در ستاد مرکزی بیان کرد: به طور قطع نخستین سالگرد سردار شهید سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود.

تبدیل اتاق کار سردار سلیمانی به تالار موزه دفاع مقدس کرمان

سردار معروفی گفت: با توجه به شیوع کرونا نخستین سالگرد سردار شهید سلیمانی با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی با تعداد محدود میهمانان و در زمان کوتاه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کمیته راهیان مکتب حاج قاسم آماده پذیرش دانش آموزان و دانشجویان به صورت مدیریت شده است و می‌توانیم روزانه هزار نفر زائر را پذیرش کنیم، اما در شرایط شیوع کرونا این اجازه را نداریم.

سردار معروفی با اشاره به ممنوعیت ورود کاروان‌ها به استان کرمان گفت: باید با انجام اقدامات فرهنگی مکتب حاج قاسم را ترویج دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اهمیت حفظ سلامت افراد جامعه بیان کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی و عمل کنیم که حتی یک نفر هم در این مراسم به کرونا مبتلا نشود.

وی با اشاره به تبدیل اتاق کار سردار سلیمانی به تالار موزه بزرگ دفاع مقدس استان کرمان اظهار کرد: این اتاق کار که به مدت ۲۱ سال مورد استفاده سردار قرار گرفته است هیچ تغییری نکرده است.

کد خبر 5055270

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین معروفی سپاه ثارالله کرمان قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان سردار سلیمانی مکتب حاج قاسم شهید سلیمانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر