Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@21:45:07 GMT

گوجه فرنگی رکورد زد +جدول

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۳۲۰۳

گوجه فرنگی رکورد زد +جدول

باشگاه خبرنگاران: مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان‌ میدان مرکزی میوه و تره بار با اشاره به اینکه قیمت میوه نسبت به هفته گذشته نوسان‌چندانی نداشته است، اظهار کرد: با توجه به فراوانی تولید، کمبودی در عرضه نداریم که منجر به التهاب قیمت در بازار شود.

او نرخ هر کیلو انار را ۷ تا ۱۱ هزار تومان اعلام‌کرد و گفت: قیمت هر کیلو انگور بی دانه زرد ۷ تا ۱۱ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۷ تا ۱۶ هزار تومان، انگور شاهانی ۸ تا ۱۰ هزار تومان، انگور عسگری ۶ تا ۹ هزار تومان، خرمالو شمال ۵ تا ۸ هزار تومان، خرمالو شهریار ۷  تا ۱۰ هزار تومان، خیار رسمی ۴ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار گلخانه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب ۲ رنگ ۸ تا ۱۰ هزار تومان، سیب زرد دماوند ۷ تا ۱۱ هزار تومان، سیب قرمز دماوند ۷ تا ۹ هزار تومان و سیب گلاب ۸ تا ۱۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انار ۷ تا ۱۱ هزار تومان انگور بی دانه زرد ۷ تا ۱۱ هزار تومان انگور بی دانه قرمز ۷ تا ۱۶ هزار تومان انگور شاهانی ۸ تا ۱۰ هزار تومان انگور عسگری ۶ تا ۹ هزار تومان خرمالو شمال ۵ تا ۸ هزار تومان خرمالو شهریار ۷ تا ۱۰ هزار تومان خیار رسمی ۴ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان خیار گلخانه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان سیب ۲ رنگ ۸ تا ۱۰ هزار تومان سیب زرد دماوند ۷ تا ۱۱ هزار تومان سیب قرمز دماوند ۷ تا ۹ هزار تومان سیب گلاب ۸ تا ۱۰ هزار تومان

دارایی نژاد ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو شلیل شمس با نرخ ۸ تا ۱۱ هزار تومان، کیوی ۸ تا ۱۳ هزار تومان، گلابی بیروتی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، گلابی شاه میوه ۱۶ تا ۲۵ هزار تومان، لیموشیرین ۷ تا ۹ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۵ تا ۸ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی انشو ۳ تا ۷ هزار تومان، هلو انجیری ۸ تا ۱۱ هزار تومان، هلو هسته جدا ۷ تا ۱۰ هزار تومان و موز ۱۷ تا ۱۹ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

شلیل شمس ۸ تا ۱۱ هزار تومان کیوی ۸ تا ۱۳ هزار تومان گلابی بیروتی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان گلابی شاه میوه ۱۶ تا ۲۵ هزار تومان لیموشیرین ۷ تا ۹ هزار و ۵۰۰ تومان نارنگی تخم ژاپنی ۵ تا ۸ هزار و ۵۰۰ تومان نارنگی انشو ۳ تا ۷ هزار تومان هلو انجیری ۸ تا ۱۱ هزار تومان هلو هسته جدا ۷ تا ۱۰ هزار تومان موز ۱۷ تا ۱۹ هزار تومان

این مقام‌مسئول با اشاره به دلایل گرانی گوجه فرنگی در بازار بیان کرد: وقوع سرما، یخ زدگی و بارش باران اخیر در تاکستان و شیراز به عنوان ۲ قطب اصلی تامین گوجه فرنگی منجر به کاهش کیفیت محصول شد به طوری که گوجه فرنگی این استان‌ها برای مصرف خانگی مناسب نیست.

او قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در میدان مرکزی را ۷ تا ۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون هر کیلو گوجه فرنگی با نرخ ۱۰ هزار تومان در مغازه‌ها عرضه می‌شود که از ۲ هفته آینده با توزیع گوجه فرنگی گلخانه از برخی استان‌ها، مشکل رفع می‌شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان‌ میدان مرکزی میوه و تره بار در پایان از فراوانی مرکبات خبر داد و گفت: امسال عرضه پرتقال و نارنگی فراوان است و تا حدودی در عرضه سیب مشکل داریم، هر چند هم اکنون ذخیره سیب در سردخانه‌ها مناسب است، اما به سبب آنکه سیب و پرتقال ۲ قلم اصلی برای شب عید محسوب می‌شوند، با اتخاذ تدابیر مناسب نباید بگذاریم تنظیم بازار این ۲ محصول دچار چالش شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: گرانی گوجه فرنگی گوجه فرنگی بارفروشان میدان مرکزی قیمت میوه تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان ۸ تا ۱۱ هزار تومان ۷ تا ۱۱ هزار تومان ۸ تا ۱۰ هزار تومان هزار تومان انگور تا ۲۵ هزار تومان تا ۹ هزار تومان انگور بی دانه میدان مرکزی دماوند ۷ ۵ تا ۸ هزار گوجه فرنگی ۷ تا ۹ هزار تومان سیب ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از بورس کالا، این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱است، با قیمت پایه ۹۴ میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم، و با حداقل خرید ۱۰ کیلوگرم با شرایط اعلامی مندرج در آگهی بورس کالا، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، عرضه سبد زعفران محصول تولید سال ۱۴۰۱ بر پایه استاندارد ملی ایران (شامل رشته‌ای بریده درجه یک ۶/۳۹ درصد، رشته‌ای بریده درجه دو ۲۲/۸۱ درصد، رشته‌ای بریده درجه سه ۲۶/۷۳ درصد، رشته‌ای درجه یک ۲۱/۳۲ درصد، رشته‌ای درجه دو ۱۹/۶۰ درصد، رشته‌ای درجه سه ۳/۱۰ درصد و زعفران دسته‌ای ۰/۰۵ درصد) است.

بر اساس اطلاعات اعلامی؛ محل تحویل این محصول، استان خراسان رضوی- شهرستان مشهد، بلوار سازمان آب، بعد از دفتر روزنامه خراسان، اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان مشهد بوده و محصول در بسته‌های نایلونی مخصوص پلمپ شده‌ی حداکثر ۵ (پنج) کیلوگرمی بسته بندی شده است که حداقل خرید مجاز ۱۰ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

در آگهی این عرضه آمده است: خریدار قبل از خرید، مکلف به رویت کالا و کسب اطمینان از کیفیت آن هستند و درصورت عدم تحویل کالا حداکثر تا ۶ (شش) روز کاری پس از مهلت مجاز تحویل، خریدار مشمول پرداخت هزینه انبارداری معادل ۴۰ (چهل) ریال برای هر گرم کالای باقی مانده (روزانه) از موعد زمان تعیین شده خروج کالا خواهند بود وافت احتمالی کیفی ناشی از عدم خروج به موقع کالا نیز بر عهده خریدار خواهد بود.

آنالیز محصول عرضه شده نیز مطابق جدول شماره ۱ فیزیک و شیمیایی استاندارد ملی (۱-۲۵۹) است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا