Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت شهادت امام عسکری(ع) و بزرگداشت شهیدوالامقام سیدمصطفی خمینی(ره) دو ویژه برنامه مجازی خواهد داشت.

این برنامه‌ها شامل دو شب قرائت زیارت جامعه کبیره است که این برنامه امشب شنبه ۳ آبان‌ماه با نوای مهدی سماواتی از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و از شبکه سوم سیما پخش زنده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه فردا نیز یکشنبه ۴ آبان‌ماه با نوای محمدرضا بذری از ساعت ۱۱ با نوای محمدرضا بذری برگزار و از شبکه دوم سیما پخش زنده خواهد شد.

این برنامه‌ها در کنار ضریح مطهر امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 5055273

منبع: مهر

کلیدواژه: هیأت رزمندگان اسلام امام حسن عسکری ع سید مصطفی خمینی سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی امام رضا ع ویروس کرونا شبکه چهار سیما سازمان سمت تمدن اسلامی رضا داوری اردکانی درگذشت چهره ها غلامعباس توسلی معرفی نشریات هفته وقف محمدعلی تسخیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)

تین نیوز

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در سال ۱۴۰۲ نشان از عزم و جدیت مدیریت و کارکنان آن برای پویایی بیشتر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، محمدحسین علامه عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه سفر خود به بندر امام خمینی(ره) با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی بخش دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)،  انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری را از دستاوردهای قابل توجه در بنادر خوزستان توصیف و آن را ناشی از توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به آن عنوان کرد.

علامه در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد دریا محور توسط مقام معظم رهبری گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در محوریت امور دریایی کشور عهده دار دبیرخانه سیاست های کلی خواهد بود و با اتکا به سرآمدی سازمان و محوریت موضوعات دریایی در آن، در آینده ای نزدیک شاهد ثمرات و نتایج اثربخش آن در همه حوزه ها خواهیم بود.

وی با اشاره مجموعه اقدامات و عملکرد منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به ویژه در حوزه افزایش درآمدها و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی بیان کرد: در تداوم این موفقیت ها در سال ۱۴۰۳ این اقدامات همچنان با قوت هر چه بیشتر تداوم داشته باشد.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت جشنواره شهید رجایی برای ارائه و تبیین اقدامات و عملکرد یک ساله دستگاه های اجرایی گفت: ثبت و ضبط دقیق و جامع مستندات و گردآوری آنها و ارائه در این جشنواره می تواند جایگاه این بندربزرگ تجاری کشور را برای افکار عمومی تبیین کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود