Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@09:26:52 GMT

روزنامه همشهری از مردم عذرخواهی کند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۳۳۰۷

روزنامه همشهری از مردم عذرخواهی کند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به مناسبت شهادت آمر به معروف و ناهی از منکر شهید محمد محمدی بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بزرگ اسلامی و یک تکلیف شرعی و دینی است که برای حفظ سلامت و پایداری جامعه بر آن تاکید شده است و افراد به صورت فردی  و حکومت اسلامی موظف به اجرای آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه حکومت اسلامی آن است که از آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت کند.

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد استان تهران آمده است: در زمانی که ایران اسلامی در شرایط دشوار اقتصادی به سر می‌برد شاهد برخی هنجارشکنی‌ها از سوی افرادی شرور و معلوم الحال در جامعه هستیم.  همگان واقفند که دشمنان ما پیش و بیش از تحریم اقتصادی سالهاست با تهاجم و شبیخون فرهنگی، ارزش‌های جامعه ما را مورد هدف قرار داده و با ابزارهای شیطانی خود به دنبال از بین بردن حیا و غیرت دینی در جامعه اسلامی هستند؛ تا به زعم خویش ایران مقتدر را از درون تهی کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است:  در این بین انسان‌های متدین، انقلابی و باغیرتی هستند که با احساس تعهد، مسئولیت اجتماعی و وظیفه شرعی و دینی، به عنوان مدافعان حریم جامعه اسلامی به وظیفه خود عمل نکرده و به امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند و گاه توسط افراد فاسد و شرور مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و تا مرز شهادت به پیش می‌روند.

استادان بسیجی دانشگاه آزاد تاکید کردند: خبر شهادت محمدمحمدی جوان مومن و هئیتی که در حال دفاع از ناموس هم وطنان خود مورد ضربه قرار گرفت و به شهادت رسید قلوب مومنان را به درد آورد؛ اما روزنامه همشهری ارگان رسمی شهرداری تهران  با کمال بی‌شرمی و وقاحت شهادت وی را زیر سوال برده است.

در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان شده است: استادان بسیجی دانشگاه آزاداسلامی، ضمن محکوم کردن این اقدام رذیلانه، از دستگاه‌های امنیتی و قضایی درخواست بررسی و مجازات عاملان عامد این نحوه انتشار را دارد. لازم است روزنامه همشهری بطور رسمی از امت حزب اله و خانواده این شهید عزیز عذرخواهی کنند. حکومت اسلامی نیز باید ضمن دفاع از  مدافعان حریم ارزش‌ها، انسانیت و عذرخواهی از خانواده داغدار شهید،  با افراد شرور و هنجارشکن که حریم جامعه اسلامی را آلوده و نا امن می‌سازند؛ برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1078287 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بسیج اساتید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بسیج اساتید دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ورامین که با حضور روح الله مؤمن نسب دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت، حجت الاسلام محمد یاری امام جمعه خیرآباد و اعضای شورای تأمین و دیگر مسئولین اجرایی و مردمی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ورامین در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به واسطه حضور دغدغه مندان در این حوزه پیشرو است.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط مجموعه نیروی انتظامی در این شهرستان گفت: اجرای این طرح برکات خوبی در حوزه عفاف و حجاب داشته است.

وی افزود: در حال حاضر مردم از شرایط اجتماعی گله مند هستند و در حوزه عفاف نتوانستیم به نقطه مطلوب که مورد تاکید مقام معظم رهبری است برسیم.

درویشی در ادامه بیان کرد: شهرستان ورامین در حوزه‌های اجتماعی همیشه در کنار انقلاب و نظام بوده است و قطعاً در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با جمع بندی‌های که صورت گرفته است وضعیت بهتر از گذشته شده است ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند عزم همگانی هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در فضای مجازی و اماکن عمومی بایستی قانون اجرا شود و حمایت مردم از آمرین معروف و ناهیان منکر ضمن دلگرمی دادن به این عزیزان باعث می‌شود کسانی که به دنبال نقض قانون هستند به حساسیت‌های مردمی پی ببرند.

کد خبر 6081878

دیگر خبرها

  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود