Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار ال‌کلاسیکو از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) در حالی آغاز می‌شود که هر دو تیم با تعدادی از غائبان پا به حساسترین شهر آورد فوتبال جهان می‌گذارند.

خبرگزاری میزان- دیدار ال‌کلاسیکو بین تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید از هفته هفتم لالیگا امروز(شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ درحالی به میزبانی ورزشگاه خالی از تماشگر نیوکمپ برگزار می‌شود که هر دو تیم با تعدادی مصدوم و غائب پا به جذابترین شهر آورد فوتبالی جهان می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین چالش بارسلونا که با یک بازی کمتر و ۷ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد، عدم حضور مارک ترشتگن درون دروازه این تیم است که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست. از طرفی دیگر رونالد کومان در این دیدار حساس، ساموئل اومتیتی، مدافع خود را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

اما در سوی مقابل زین‌الدین زیدان، درحالی با لیستی از مصدومان و غایبان به مصاف رقیب سنتی خود می‌رود که امیدوار است بتواند روند شکست ناپذیری تیمش در نیوکمپ را با وجود دراختیار نداشتن ۵ بازیکنش حفظ کند. هرچند با آماده شدن سرجیو راموس، زیدان کاپیتان متعصب مادریدی‌ها را در اختیار دارد تا کمی از نگرانی‌هایش کم شود.

مهمترین غایب کهکشانی‌ها در این دیدار، ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید است که هنوز به مرز آمادگی برای حضور در میدان نرسیده است. از سوی دیگر رئالی‌ها در خط دفاعی نیز کارواخال را در اختیار نداردند. همچنین اودگارد، ماریانو و اودریوزولا از دیگر غائبان رئال در این بازی به شمار می‌روند.

با مشخص شدن لیست تیم‌ها و غایبان، رسانه‌های معتبر جهان فوتبال ترکیب احتمالی دو تیم را پیش بینی کرده‌اند که در عکس زیر آمده است:

بیشتر بخوانید: جنگ جوانان بارسلونا و رئال مادرید در ال‌کلاسیکو امروز + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: ال‌ کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ال کلاسیکو ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. واکنش لامینه یامال به گل دقایق پایانی جود بلینگام در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!