Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@09:20:23 GMT

قیمت گوشی هواوی میت ۴۰ پرو و پرو پلاس چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۳۳۹۷

قیمت گوشی هواوی میت ۴۰ پرو و پرو پلاس چقدر است؟

هواوی بعد از مدت‌ها انتظار از خانواده‌ی میت ۴۰ رونمایی کرد که نسل جدید پرچم‌داران این شرکت محسوب می‌شوند. این نسخه نسبت به نسخه پرو از سیستم دوربین بهتر، حافظه رم بالاتر و بدنه سرامیکی استفاده می‌کند. در این مطلب قصد داریم به مشخصات هواوی میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس بپردازیم که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی میت ۴۰ پرو پلاس میت ۴۰ پرو پلاس از طراحی آشنای سری میت ۳۰ استفاده می‌کند با این‌حال چندین تفاوت کلیدی هم وجود دارد. هواوی سرانجام بریدگی نمایشگر را با حفره بیضی شکل جایگزین کرده بدون این‌که قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی را حذف کند. این‌بار در این بریدگی دو دوربین استاندارد و فوق عریض قرار گرفته است.

جنس بدنه هم در این گوشی گران‌قیمتی سرامیکی است و به همین دلیل انتخاب رنگ کاربر به دو رنگ سفید و مشکی محدود می‌شود. طراحی پشتی بدنه شامل ماژول حلقه‌ای شکل دوربین می‌شود که پنج دوربین به همراه فلش LED در آن جای گرفته‌اند. میت ۴۰ پرو پلاس کماکان با استاندارد IP۶۸ دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است.   هواوی همچنین دکمه‌های تنظیم صدای فیزیکی را نیز بازگردانده هرچند که می‌توانید از لبه سمت چپ کماکان با لمس حاشیه گوشی صدا را به صورت مجازی نیز کنترل کنید. تمام گوشی‌های میت ۴۰ هواوی این‌بار به اسپیکر استریو دوگانه مجهز شده‌اند که به گفته هواوی ۱۵۰ درصد بیس بیشتری تولید می‌کند.   پردازنده میت ۴۰ پرو پلاس قلب تپنده‌ی این دو گوشی تراشه‌ی ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰ است که از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای بهره می‌برد. در این پردازنده، ۴ هسته‌ی Cortex-A۷۷ و ۴ هسته‌ی Cortex-A۵۵ تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این تراشه نباید پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G۷۸ را از قلم بیندازیم که مبتنی بر ۲۵ هسته است. نمایشگر میت ۴۰ پرو پلاس میت ۴۰ پرو پلاس یک نمایشگر بزرگ OLED با اندازه ۶.۷۶ اینچی دارد. این نمایشگر با وضوح ۲۷۷۲ در ۱۳۴۴ همراه بوده و خمیدگی بیشتر ۸۸ درجه‌ای دارد. با وجود حسگر سه‌بعدی در بریدگی بزرگ‌تر نمایشگر، امکان تشخیص چهره سه‌بعدی هم وجود دارد.   هواوی می‌گوید به آسانی می‌توانسته از یک پنل ۱۲۰ هرتزی استفاده کند، اما مصرف بالاتر باتری این پنل‌های باعث شده تا یک پنل با وضوح پایین‌تر و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی را انتخاب کند. در عوض نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی کوچک‌ترین تأخیر بین لمس و واکنش صفحه‌نمایش را از بین می‌برد. این نمایشگر از استاندارد‌های رایج HDR و بازه رنگی DCI-P۳ نیز پشتیبانی می‌کند.   دوربین میت ۴۰ پرو پلاس دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور غول‌پیکر ۱/۱.۲۸ اینچی است که در کنار مدل‌های P۴۰ پرو بزرگ‌ترین سنسور موجود در بازار محسوب می‌شود. البته حالا به جای رزولوشن ۴۰ مگاپیکسلی، هواوی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی را به ارمغان آورده و از دیگر ویژگی‌های دوربین اصلی می‌توانیم به قابلیت لرزشگیر اپتیکال اشاره کنیم.

این دوربین قادر به فیلمبرداری ۴ K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه است و در صورت بهره‌گیری از رزولوشن ۱۰۸۰ p می‌توانید با سرعت ۴۸۰ فریم در ثانیه ویدیو‌های اسلومشون ضبط کنید. همچنین با دوربین سلفی هم قادر به فیلمبرداری ۴ K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و فیلمبرداری ۱۰۸۰ p با سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه خواهید بود.

در کنار دوربین اصلی، یک دوربین اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده که به لطف بهره‌گیری از لنز Free-Form می‌تواند اعوجاج مربوط به تصاویر اولترا واید را تا حد زیادی کاهش دهد. در ماژول دوربین هواوی میت ۴۰ پرو بار دیگر شاهد تعبیه‌ی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو هستیم که می‌تواند زوم ۵ برابری اپتیکال را امکان‌پذیر کند. لنز این دوربین مبتنی بر دیافراگم F/۳.۴ است و از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد.

حالا بهتر است نگاهی به دوربین‌های هواوی میت ۴۰ پرو پلاس بیندازیم. در ماژول دوربین این گوشی در کنار دوربین اصلی و اولترا واید که مشابه مدل پرو است، شاهد قرارگیری دوربین پریسکوپی متفاوت و دوربین تله‌فوتو هستیم. دوربین ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی این گوشی زوم ۱۰ برابری اپتیکال را امکان‌پذیر می‌کند و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو هم زوم ۳ برابری ارائه می‌دهد. همچنین در این ماژول شاهد تعبیه‌ی سنسور ToF هم هستیم.

هر دو گوشی از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند که در کنار آن سنسور ToF هم تعبیه شده است. این سنسور علاوه بر کاربرد در زمینه‌ی تشخیص چهره، می‌تواند برای تشخیص حرکات دست به منظور کنترل رابط کاربری EMUI ۱۱ مورد استفاده قرار بگیرد. گفتنی است سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر قرار دارد. باتری میت ۴۰ پرو پلاس این گوشی به یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که به ادعای هواوی به لطف هوش مصنوعی، تراشه بهینه‌تر و البته نرخ ۹۰ هرتزی نمایشگر دوام شارژ بهتری نسبت به گلکسی نوت ۲۰ اولترا حتی با باتری بزرگترش دارد. این باتری همچنین با سرعت بسیار بالاتر ۶۶ واتی به صورت سیمی و ۵۰ واتی به صورت بی سیم (با شارژر مخصوص) شارژ می‌شود که نسبت به اکثر رقبا بسیار سریع‌تر است. قیمت هواوی میت ۴۰ پرو پلاس این گوشی با قیمت ۱۴۰۰ یورویی به بازار عرضه خواهد شد. حافظه داخلی و رم این نسخه به ترتیب ۲۵۶ و ۱۲ گیگابایت اعلام شده و همان‌طور که گفتیم دو نسخه سرامیکی سفید و مشکی از آن به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال گفته می‌شود عرضه این نسخه نسبت به میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو محدودتر خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت همسان سازی حقوق بازنشستگان وام ودیعه مسکن قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید هواوی میت 40 پرو پلاس میت 40 پرو فریم در ثانیه دوربین اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

امروز قیمت رانا در بازار کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس رانا پلاس ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ میلیونی ۶۶۵ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز با کاهش ۱۰ میلیونی ۶۳۵ میلیون تومان شد. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۶۲۵ میلیون تومان شد که افت ۱۰ میلیونی دارد.

همچنین قیمت رانا پلاس پانورامای ارتقا یاتفه در بازار خودرو ۷۲۰ میلیون تومان شد که نسبت به روز دوشنبه کاهش ۱۰ میلیونی دارد.

قیمت رانا پلاس پانورامای ۱۴۰۲ نیز ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۶۵ میلیون تومان رسید.

بر اساس قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آبان ماه رانا پلاس ارتقا یافته ۴۳۴ میلیون تومان است قیمت رانا پلاس هم در نمایندگی ۳۲۲ میلیون تومان است و ایران خودرو مبلغ فروش رانا پلاس پانوراما را ۳۴۳ میلیون تومان مشخص کرده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع رانا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • قیمت ال نود در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳