Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی حکمی، فائزه منتظری را به عنوان مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، در حکم کرامت ویس کرمی به منتظری آمده است:

«پیرو حکم سرپرستی شماره ۱,۶۰۰۸ مورخ ۹۹.۰۱.۲۳، به موجب این حکم به عنوان مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند سبحان مسئلت می‌نماید.»

منتظری پیش از این به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شده بود.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران انتصاب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عادی توزیع سوخت در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مجتبی شکوری به خبرنگار صدا و سیما گفت: در پی عملیات غیور مردان سپاه پاسداران علیه اسرائیل و تلاش رسانه‌های معاند مبنی بر انتشار اخبار کذب کمبود بنزین در گیلان، گروه بازرسان این شرکت با بازرسی از جایگاه‌های عرضه سوخت در استان، شاهد ترافیک یک ساعته خودرو‌های شهروندان در جایگاه‌ها برای سوختگیری بودند که پس از آن شرایط به وضعیت عادی بازگشت.

وی با اشاره به بررسی میزان سوخت در گیلان در شرایط فعلی، اعلام کرد: سوخت به اندازه کافی در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و انبار‌های سوخت استان موجود است و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: ۱۲۹ جایگاه عرضه سوخت مایع شامل بنزین و نفتگاز در استان فعالیت می‌کند و خودرو‌های گازسوز هم می‌توانند سوخت سی ان جی را در ۱۰۰ جایگاه استان دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی در مریوان
  • تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • وضعیت عادی توزیع سوخت در گیلان
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند