Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعویق چند روزه در شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: این تصمیم به ضرر تیم‌هایی است که به موقع تمرینات خود را شروع کرده‌اند. شاید تیم ما هم با یک هفته تعویق، تمرین بیشتری داشته باشد ولی به قول بعضی از سرمربیان، کرونا با پنج یا شش روز از بین نمی‌رود. این خطر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچکس با سلامت مردم مشکلی ندارد. مطمئن باشید اگر خدایی ناکرده یک بازیکن به خاطر کرونا جانش را از دست بدهد، دیگر کل جام ارزشی نخواهد داشت.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در خصوص اینکه گفته می‌شود لیگ به خاطر استقلال و پرسپولیس به تعویق افتاده است، تاکید کرد: این ذهنیت وجود دارد ولی آنچه که من دیدم، تصمیم ستاد مبارزه با کرونا بوده است. البته همانطور که گفتم با پنج یا شش روز تعویق چیزی عوض نمی‌شود.

کربکندی در ادامه به شرایط تیم ذوب آهن اشاره کرد و افزود: بازیکنان زیادی از دست دادیم. متاسفانه بعضی از بازیکنان باوجود داشتن قرارداد در اقدامی غیر حرفه‌ای اقدام به فسخ یکطرفه قراردادشان کردند. در حال بررسی این فسخ ها هستیم تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. ما ۶ سهمیه لیگ برتری خود را پر کرده‌ایم و دنبال یک هافبک دفاعی مناسب هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مذاکره ذوب آهن با محسن ربیع خواه برای پست هافبک دفاعی به جایی رسید؟ تصریح کرد: باوجود مذاکراتی که صورت گرفت، گویا رحمان رضایی سرمربی تیم از جذب ربیع خواه منصرف شده است.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن همچنین در خصوص جدایی هادی محمدی و پیوستن وی به باشگاه تراکتور، گفت: محمدی برای جدایی خود یک تفاهمنامه را امضا کرد و در صورت وصول چکی که به باشگاه ذوب آهن داده است می‌تواند با تراکتور قرارداد امضا کند.

«ابهاماتی درباره وضعیت همکاری ذوب آهن با علیرضا چراغعلی وجود داشت. آیا این بازیکن از ذوب آهن جدا می‌شود؟» کربکندی در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: در یک مقطع، رحمان رضایی چراغعلی را نخواست ولی بعداً اعلام کرد این بازیکن به تمرین برگردد. به هر حال بازیکنان جوان یک مقدار نوسان دارند.

وی در پایان در خصوص مصاحبه اخیر رحمان رضایی با سایت ایتالیایی و اینکه وی عنوان کرده بود قصد دارد در ایتالیا سرمربیگری کند، گفت: کار در لیگ برتر ایران می‌تواند رزومه خوبی برای مربیان باشد. ان شاءالله ذوب آهن سکوی پرتاب خوبی برای رضایی بشود.

کد خبر 5055088 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: رسول کربکندی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور هادی محمدی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس بشار رسن شجاع خلیل زاده هندبال ویروس کرونا فدراسیون کشتی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس مهدی رسول پناه محمود فکری یحیی گل محمدی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری

رضا محمدی اظهار داشت: کمبود دارو به صورت روزانه رصد می‌شود و چنانچه مردم با کمبودی روبرو شدند آن را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

وی در خصوص فراوانی شیرخشک در داروخانه‌های استان، افزود: کمبودی در این خصوص وجود ندارد و فقط در هفته گذشته در دو قلم شیرخشک با کمبود روبرو شدیم که این موضوع برطرف شد.

بیشتر بخوانید

حمایت از ۱۳ هزار و ۷۰۰ بیمار خاص و سخت علاج در چهارمحال و بختیاری

محمدی اضافه کرد: هم‌اکنون دانشگاه علوم پزشکی استان با در اختیار داشتن سه مرکز آموزشی درمانی به جمعیت حدود یک میلیون نفری استان خدمات‌رسانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری