Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  سرهنگ «سید مجید فیض جعفری» با اشاره به عنایت و لطف مقام معظم رهبری به کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: این پیام حضرت آقا لوح زرینی در افتخارات نیروی انتظامی است که جانشین حضرت ولیعصر (عج) از ناجا ابراز رضایت دارند.

وی با اشاره به فرا رسیدن آخرین روز هفته نیروی انتظامی در سال ۹۹ گفت: از همه عوامل برگزار کننده برنامه های هفته ناجا به ویژه همکاران اجتماعی و اصحاب رسانه استان البرز تقدیر و تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان این که صدا و سیمای استان البرز اهتمام ویژه ای برای پوشش برنامه‌های هفته ناجا داشت، ادامه داد: از مسئولان و کارکنان این سازمان برای پخش برنامه های آموزشی، گزارش ها و انتشار اخبار مربوط به هفته ناجا نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

سرهنگ «فیض جعفری» با اشاره به ابراز رضایت نماینده ولی فقیه در استان از اقدامات پلیس البرز و ارسال انبوه پیام های تبریک از سوی مردم فهیم و حضور مسئولان ادارات مختلف استان و اظهار لطف آن ها به نیروی انتظامی استان، گفت: از قدرشناسی و ابراز لطف همه مسئولان و مردم شریف استان البرز به خدمتگزاران خود در پلیس البرز تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس ستاد برگزاری برنامه های هفته ناجا در استان البرز با بیان این که در هفته ناجا امسال بیش از ۲۳۰ برنامه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، خاطرنشان کرد: اهم برنامه های برگزار شده شامل: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران، تجلیل از بازنشستگان ناجا، غبارروبی از مزار شهدای استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان ها، دیدار با علما و روحانیون، دیدار با معتمدین محلی و دیدار با نمایندگان مجلس بوده است.

این مقام انتظامی به روز شمار آخرین روز از هفته ناجا «سلامت خانواده، فضای مجازی پاک، جامعه امن» اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط ویژه امسال، بخش گسترده‌ای از برنامه‌های هفته ناجا در بستر فضای مجازی اجرا شد.

رئیس ستاد برگزاری برنامه های هفته ناجا در استان البرز در پایان با تبریک مجدد هفته نیروی انتظامی بر غیور مردان پلیس استان، خاطرنشان کرد: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ، قرین با شهادت و ارادت به ولی فقیه، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت حجت (عج) و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده اند.

46

کد خبر 1447048

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز برنامه های هفته ناجا نیروی انتظامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود

سرکوت نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز و هفته فرهنگی سنندج با محوریت روز سنه در قالب ۱۹ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ششم اردیبهشت از ساعت پنج تا هفت بعدازظهر در پردیس سینما بهمن برنامه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج عنوان کرد: برپایی نمایشگاه و حضوری نویسی با همکاری انجمن خوشنویسان، که افتتاحیه آن هشتم اردیبهشت در نگارخانه ارشاد برپا خواهد شد.

نجفی بیان کرد: رونمایی کتاب و پنل تخصصی موسیقی با همکاری دبیرخانه شهر خلاق شهر سنندج روز نهم اردیبهشت در محل فرهنگسرای شهرداری جنب پارک شهدا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران در هفته فرهنگی شهر سنندج، با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ژیوه‌ر در عمارت خسروآباد برپا خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج گفت: چندین گروه تئاتر خیابانی با همکاری انجمن هنرهای نمایش استان در محل پارک شانو سنندج اجرای نمایش دارند.

نجفی عنوان کرد: نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج، نمایشگاه و جشن آره پوستر با موضوع سنه، برپایی دومین جشنواره عکاسی و برگزاری نمایشگاه به صورت ملی و بین‌المللی با موضوع هفته فرهنگی (سنه) با حضور ۳۰ هنرمند از سراسر کشور، چهار ورک شاپ با حضور اساتید برتر حوزه عکس هم دیگر عناوین روز سنه خواهد بود.

وی گفت: برپایی کارگاه و نمایشگاه نقاشی و برپایی ایستگاه نقاشی دیواری کودکان، مراسم مولودی خوانی سنتی سنندج و تجلیل از خاندان قرآنی هم از دیگر عناوین برگزار شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج اذعان کرد: ویژه برنامه کودک و نوجوان مرتبط با موضوع سنه شامل کارگاه حکایت‌گویی، قصه‌گویی، موسیقی کودک و نقاشی کودک، دومین جشنواره ورزش پهلوانی و اکران فیلم کارگردان‌های سنندجی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت روز و هفته فرهنگی شهر سنندج است.

نجفی بیان کرد: همایش مستوره اردلان، برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های استان کردستان به مدت یک هفته در بوستان کتاب شهر سنندج هم از جمله دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج است.

کد خبر 6086113

دیگر خبرها

  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • ‌هفته سنندج چه برنامه‌هایی ‌برگزار می‌شود؟
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد