Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@23:10:08 GMT

اظهارات مکرون درباره اسلام غیرمسئولانه بود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۳۵۳۵

اظهارات مکرون درباره اسلام غیرمسئولانه بود

شورای همکاری خلیج‌فارس با محکوم کردن اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه درباره اسلام عنوان کرد اظهارات مکرون غیرمسئولانه بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از واس، «نايف فلاح مبارك الحجرف»، دبیرکل شورای همکاری خلیج‌فارس اظهارات اخیر «امانوئل مکرون» درباره اسلام و مسلمانان را محکوم کرد و خواستار گسترش فرهنگ گفتگو و تسامح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه غیرمسئولانه بود که باعث شد روح بی‌اعتمادی به پاریس در میان ملت‌ها گسترش یابد و این‌گونه اظهارنظرها به روابط میان ملت‌های اسلامی و ملت فرانسه کمک نمی‌کند.

دبیرکل شورای همکاری خلیج‌فارس عنوان کرد: باید تلاش‌ها را در راستای تقویت روحیه تساهل و تسامح و گفتگوی میان فرهنگ‌ها بکار برد و از این‌گونه اظهارنظرهای خلاف واقع و انتشار کاریکاتورهای موهن از پیامبر اکرم(ص) خودداری کرد.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: شورای همکاری خلیج فارس رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون اهانت به پیامبر اسلام ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه برنامه‌های سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی و هیات عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به سریلانکا، ۵ سند همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌وفناوری در حضور «آیت الله رئیسی» رئیس جمهور کشورمان و «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا به امضا رسید.

رئیسی صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای سریلانکایی خود قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در صدر هیأتی بلندپایه برای سفری یک روزه به سریلانکا رفته است. وزیر نیرو نیز رئیس جمهور را در این سفر همراهی کرده و در این سفر ۳ پروژه حوزه انرژی این کشور شامل انتقال آب، سدسازی و نیروگاه سازی که به دست توانمند مهندسان ایرانی ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد