Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:49:09 GMT

برگزاری همایش ها و گردهمایی ها در ایلام ممنوع است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۳۵۴۰

برگزاری همایش ها و گردهمایی ها در ایلام ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز شنبه در نشست ستاد بحران استان ایلام ضمن انتقاد از تعداد زیاد افراد حاضر در جلسه، افزود: امروز مهم‌ترین موضوع بحران استان کرونا است و در این بین دستگاه‌های اجرایی در رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باید الگو و پیشگام باشند.

وی یکی از ضعف‌ها و معضلات در بحث کرونا را عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: امروز بسیاری از کارکنان ادارات مبتلا به این بیماری شده‌اند و این نشان می‌دهد که دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در ادارات به درستی رعایت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در ادامه گردهمایی‌ها، همایش‌ها و نشست‌ها با جمعیت بالای ۱۰ نفر را ممنوع اعلام کرد و گفت: توصیه این است که حتی جلسات هم برگزار نشود مگر در صورت ضرورت آن هم باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به صورت ویدئو کنفراس برگزار شود.

وی تاکید کرد: تعداد افراد در جلسات نبایست بیشتر از ۱۰ نفر بوده و سقف جلسه هم نبایست بیشتر از یک ساعت تداوم داشته باشد.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه نسبت به اجرای دورکاری کارکنان در ادارات تاکید کرد و عنوان کرد: از مدیران می‌خواهم افراد دارای بیماری زمینه‌ای، افراد مسن، زنان باردار و یا دارای فرزند خردسال و … و یا افرادی که دارای علائم بیماری کرونا و یا حتی سرماخوردگی هستند برای عدم حضور در محل کار نهایت همکاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران تا می‌توانند با دورکاری حضور افراد را در ادارات کم کنند.

وی برای چندمین بار خطر جدی کرونا را یادآور شد و گفت: امروز وضعیت کشور و استان در کرونا از مرز هشدار عبور کرده و در محدوده قرمز و خطرناک است و در این شرایط حیاتی است که همه ما مردم و مسئولان نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی احساس مسئولیت جدی داشته باشیم.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عملکرد خوب ستاد مدیریت بحران در سال گذشته، خواستار آمادگی این ستاد در ایام پیش رو شد و گفت: پیش بینی درست، پیشگیری به موقع، ورود و مداخله به بجا در مراحل مختلف بحران، انعکاس جامع و کامل مشکلات مناطق سیل زده به مرکز و رایزنی گسترده در مرکز با مسئولان مربوطه در راستای اختصاص اعتبارات و جذب ۸۴۰ میلیارد تومان به استان و اهتمام جدی در فرایند بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده از عوامل موفقیت ما در مدیریت بحران بود.

کد خبر 5055199

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره بررسی علل حوادث غیرمترقبه در ایلام، گفت: جلوگیری از وارد آمدن خسارات جدی سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی را با توجه به جغرافیای کوهستانی این استان در دستور کار داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز با استقبال معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد.

وی در جمع خبرنگاران پیشگیری از حوادث غیرمترقبه را از موضوعاتی دانست که در این سفر مورد توجه قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه گفت: در این سفر اقداماتی که موجب جلوگیری از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی با توجه به جغرافیای کوهستانی استان ایلام وجود دارد، در دستور کار داریم.

نامی تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان ایلام مانند گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

وی بازدید از شهر سرابله و مناطقی که در استان نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران دارد را از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام عنوان کرد.

سعید هژبری، معاون عمرانی استاندار ایلام در خصوص اهداف این سفر در جمع خبرنگارانف اظهار داشت: بازدید از مسیل‌هایی که در سیل‌های سال گذشته مورد آسیب قرار گرفته، بررسی صداهای زیرسطحی شهر سرابله، بازدید از وضعیت ساخت‌وسازهای غیرایمن و سازه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری و پیشگیری از بحران در حوزه حریق و آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع از بخش‌های مختلف این سفر است.

وی افزود: ادای احترام به شهدای گمنام، دیدار با استاندار ایلام، سفر به شهرستان بدره و بازدید از تونل کبیرکوه از دیگر بخش‌های این سفر است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است