Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  الهه خرامان، هنرمند اردبیلی توانست مقام دوم جشنواره بین‌المللی کارتون زیتون ۲۰۲۰ کشور قبرس را کسب کند.

  او فارغ‌التحصیل ارتباط تصویری (گرافیک) از دانشگاه ساریان ساری بوده و تاکنون موفق به کسب جوایز زیادی در جشنواره های داخلی و بین‌المللی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینالیست جشنواره زیتون قبرس در سال ۲۰۱۷، کسب لوح تقدیر و چاپ اثر در جشنواره کره جنوبی در سال ۲۰۱۵، کسب لوح تقدیر و چاپ اثر در کشور بلژیک در سال ۲۰۱۰، مقام اول کاریکاتور دانشجویی ساری در سال۱۳۹۲، مقام اول کاریکاتور استانی با موضوع "هوای پاک" و مقام سوم ورکشاپ استانی با موضوع "رفع موانع معلولان" از جمله موفقیت‌های این هنرمند فعال اردبیلی است.

جشنواره بین‌المللی زیتون قبرس از جمله جشنواره‌های معتبر است و بسیاری از هنرمندان اردبیلی از جمله مرحوم شهرام رضایی، نرگس جوان مجیدی و شیرین قلی‌پور موفق به کسب جایزه شده و یا به عنوان داور در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/ع

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمند اردبیلی جشنواره های داخلی و بین المللی جشنواره زیتون قبرس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی

در " هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی" که در تاریخ 21 اسفندماه1402 در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، محصولات "طرح اعتباری خرد با توثیق سیم‌کارت" شرکت خدمات هوشمند همراه لوتوس و " توکن سازی مسکن در بستر بلاک چین" شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی از شرکت‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان به‌عنوان محصول نوآور و برتر در سال 1402 معرفی شدند و گواهینامه نوآوری برتر ایرانی و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کردند.

معرفی محصول " طرح اعتباری خرد با توثیق سیم‌کارت " و مزایای آن

بانک پارسیان و همراه اول در همکاری با یکدیگر شرکتی با عنوان خدمات هوشمند همراه لوتوس را تأسیس نموده اند تا با به اشتراک گذاشتن نقاط قوت خود، به ارائه محصولات و خدمات نوآورانه در حوزه-های مالی، پرداختی و بانکی به تمام مردم ایران بپردازند و گامی در جهت فراگیری مالی بردارند.

محصول «اعتبار بر مبنای توثیق سیم‌کارت» به مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول این امکان را می دهد تا در صورت اخذ امتیاز لازم، از این دارایی دیجیتال خود به‌ عنوان وثیقه برای اخذ اعتبار به روش کاملاً غیرحضوری و بدون طی تشریفات سنتی استفاده نمایند و به‌اندازه مصرف و از زمان مصرف، سود بپردازند. همچنین مشتریان با داشتن این اعتبار، در صورت بازپرداخت بدهی، بدون نیاز به هیچ اقدام دیگری تا پایان دوره ی قرارداد خود می توانند مجدداً از اعتبار خود خرج نمایند.

از دیگر مزایای این محصول که نقطه ی قوت آن در برابر سایر محصولات اعتباری فعلی ارائه‌شده در بازار است، امکان خرید از تمام فروشگاه ها به‌صورت حضوری و یا اینترنتی است و مشابه باقی رقبا، مشتری محدود به استفاده از کالا یا خدمات شبکه فروشندگان خاص نیست.

این خصوصیات منحصربه‌فرد، حاصل استفاده از روش های فناورانه و مبتنی برداده است که درنتیجه‌ی توجهِ به‌موقع، به نیاز مخاطب و برای هم سویی با روندهای جهانی، طراحی‌شده و آغاز به کارکرده است.

این اعتبار در حال حاضر در اپلیکیشن اوانو و اپلیکیشن Vee و به زودی در اپلیکیشن پارسیان من قابل دسترسی است.

ارائه این خدمت با مشارکت چند بازیگر دیگر برای شرکت خدمات هوشمند همراه لوتوس میسر شده است که ازجمله آن ها می توان از بانک پارسیان در تأمین مالی و زیرساخت های موردنیاز بانکی، همراه اول در راهبری توثیق سیم کارت و شرکت همراه کسب‌وکار هوشمند به‌عنوان سکوی ارائه، نام برد.

 

دیگر خبرها

  • درخشش اشراف فرماندهی سپاه خوزستان در جشنواره مالک اشتر
  • درخشش ۱۳ مخاطب تحت حمایت در جشنواره قرآنی باران وحی
  • ورزشکاران البرزی ۸۲ مقام بین المللی کسب کردند
  • درخشش فیلم هنرمند قشمی در جشنواره ایتالیا
  • اجرای بیش از یک هزار و ۶۰۰ برنامه فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۴۰۲
  • تداوم درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • سفره‌های رنگین، مهمان ششمین جشنواره سفره هفت‌سین یزد
  • درخشش خبرنگاران مهر در جشنواره ابوذر کردستان