Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:42:32 GMT

واکنش ۲۱ صنف خانه سینما به یک انتخاب

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۳۶۰۱

واکنش ۲۱ صنف خانه سینما به یک انتخاب

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی از خانه سینما، متن کامل نامه‌ ۲۱ صنف خطاب به هیئت مدیره خانه سینما آمده است: درحالی از مسیر دشوار انتخاب عبور کردید که هر یک ‌روز تردید و انفعال‌تان بر سلامت و وضع معیشت بیش از پنج‌هزار عضو خانه لطمه وارد می‌کرد.ولی سرانجام به وظیفه انتخاب مدیرعامل خانه سینما، که مجمع‌ عمومی بر عهده شما گذاشته عمل کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمایندگان اصناف سینما، اینک امیدوار شدیم که شما هیئت‌مدیره‌ای توانا و مصمم هستید و شرایط ناگوار امروز را به‌خوبی درک می‌کنید.

در ادامه این نامه آمده است: و حال با انتشار این بیانیه می‌خواهیم ضمن تشکر از شما، بدانید در تمام دوران خدمت‌تان در خانه سینما، و در هرنوع طرح و تصمیم برای ارتقاء وضعیت معیشتی، شغلی، رفاهی و بیمه‌ای، از پشتیبانی اصناف سینمایی برخوردارید. مدیریت شما در دوره پیشِ رو، با توجه به چشم‌انداز تاریک و بی‌رونق سینما، نمونه‌ای خواهد بود از اتخاذ تصمیمات مناسب،سریع و به‌هنگام، و یا اشتباهاتی ویرانگر. ما اصناف سینمای ایران، در مسیر حل مشکلات و تصمیمات درست، کنارتان خواهیم بود. به امید توفیق شما»

کانون فیلم‌نامه نویسان سینما، کانون کارگردانان سینمای ایران، انجمن صنفی فیلم‌برداران سینما، انجمن صنفی تدوینگران سینما، انجمن صنفی بازیگران سینما، انجمن صنفی چهره‌پردازان سینما، انجمن صنفی طراحان فیلم ایران، انجمن صنفی صدابرداران و صداگزاران‌ فیلم، انجمن صنفی مؤسسات پخش فیلم، انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان، انجمن صنفی دستیاران فیلمبردار سینما، انجمن صنفی فیلمسازان انیمیشن، انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی، انجمن صنفی تبلیغات سینما، انجمن صنفی تهیه‌کنندگان مستند، انجمن طراحان و مجریان جلوه‌های بصری سینما، انجمن صنفی جلوه‌های ویژه میدانی، انجمن صنفی طراحان و مجریان صحنه سینما، انجمن عکاسان سینما، انجمن صنفی بازیگران و بدلکاران سینما، انجمن صنفی مدیران سالن‌های سینما.

به تازگی هیئت مدیره خانه سینما، منوچهر شاهسواری را به عنوان مدیرعامل دوباره ابقا کرد.

برچسب‌ها خانه سینما انجمن صنفی فیلمبرداران سینما  منوچهر شاهسواری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانه سینما انجمن صنفی فیلمبرداران سینما منوچهر شاهسواری خانه سینما انجمن صنفی فیلمبرداران سینما منوچهر شاهسواری اخبار کنکور خانه سینما انجمن صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس  امروز با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد. در این جلسه، رضا درویش، گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارائه کرد.

او همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارائه کرد. هیئت مدیره در این ارتباط گفتگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

هیئت مدیره پرسپولیس  همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسرها برای فصل آینده رقابت‌ها گفتگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • دبیر جشن مدیران تولید سینما معرفی شد
  • پیشرفت خیره‌کننده پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • علی قائم‌مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس
  • پرسش محمدحسین فرحبخش از مدیرعامل خانه سینما