Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در جلسه مشترک با امیر حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد برکت در حوزه محرومیت‌زدایی و بهبود زیرساخت‌های کشور به‌ویژه مناطق روستایی و مناطق حاشیه نشین بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متأسفانه استان قزوین با وجود داشتن ویترین زیبا، اما از محرومیت و کمبودهای بسیار رنج می‌برد، این در حالی است که ظرفیت‌های استان قزوین بسیار است.
نماینده مردم قزوین اعلام کرد: مطالبه جدی ما از بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مشارکت ویژه در حوزه تسهیل‌گری مشاغل روستایی، ساخت و تجهیز مدارس، مساجد و بهبود زیرساخت‌های روستایی و محرومیت‌زدایی است.
یکی از اولویت‌های نظام مسائل قزوین این است که اشتغال خرد و روستایی و تولید روستایی مورد حمایت و توجه جدی قرار بگیرد و در این زمینه می‌توان ظرفیت‌های کشاورزی قزوین را در نظر گرفت.
وی در پایان با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی روستاهای قزوین عنوان کرد: بنیاد برکت در ایجاد مخازن آب روستایی می‌تواند به استان قزوین و مناطق محروم الموت، کوهین و طارم کمک کند، همچنین مراکز سلامت محور و مراکز سیار بهداشتی نیز در این مناطق مورد نیاز است.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین اشتغال روستایی کشاورزی بنیاد برکت فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: به همراه مسئولین شهرستان نیر از طرح‌های آبیاری اراضی کشاورزی روستا‌های این شهرستان بازدید داشتیم که اقدامات مناسبی در زمینه مدیریت مصرف آب صورت گرفته است.

وی افزود: با مشارکت مردم و حمایت‌های بنیاد برکت، ۲۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی در روستاهای شهرستان نیر به آبیاری تحت فشار مجهز شده است.

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اردبیل اظهار کرد: این اقدام با مشارکت مردم صورت گرفته و ضمن مدیریت مصرف آب در منطقه و افزایش بهوره وری در تولید محصولات کشاورزی باعث شده است زمین‌های دیم بیشتری به صورت آبی کشت شوند.

اصغری گفت: در راستای افزایش تولید و مشارکت مردم در استان اردبیل تاکنون بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار شده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر
  • اشتغالزایی بنیاد برکت در شهرستان چگنی