Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن نفت آمریکا API، با انتشار بیانیه ای، مباحث مطرح شده در خصوص صنایع نفت ایالات متحده را صحت سنجی کرده است.

به گزارش «انرژی امروز» از ورولد اویل، اسکات پارکر، مدیر بخش پاسخگویی انجمن نفت آمریکا می گوید «برای اینکه خطرات تغییرات اقلیم کاملا تشریح شود، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده باید اعلام کنند که این موضوع یک واقعیت است و راه حل های بر مبنای واقعیت برای آن ارائه کنند، اما متاسفانه در این مناظره مشاهده شده است که هیچ کدام از این نامزده ها چنین کاری نکردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

API ادامه می دهد: ما نیازمند راه حل های سیاسی بر مبنای هر دو حزب هستیم تا بین حفاظت از محیط زیست و رشد اقتصادی ایالات متحده، انتخاب غلطی صورت نگیرد.

این انجمن تاکید می کند که هر اقدامی که بخواهد تولید نفت و گاز ایالات متحده را محدود کند، بهبود اقتصادی ایالات متحده را به خطر انداخته، هزینه های انرژی را افزایش می دهد، دستمزدها را کاهش می دهد و تولید انرژی را به کشورهای خارجی محول می کند که هم استانداردهای محیط زیستی آنها ناکافی است و هم انتشارات انرژی شان بیشتر است.

در ادامه این انجمن ادعاهای جو بایدن در باره برنامه خود برای جایگزینی انرژی پاک با صنایع نفت و گاز را در ایالات متحده صحت سنجی کرده است:

 

ممنوعیت فراکینگ

انجمن نفت آمریکا می گوید رییس جمهور ایالات متحده حق اعلام ممنوعیت برای فراکینگ را ندارد مگر در بخشی از زمین های فدرال؛ اما جو بایدن فقط به دنبال ممنوعیت فراکینگ نیست بلکه به دنبال ممنوعیت همه نوع تولید نفت و گاز و توسعه آن در زمین های فدرال است.

بر همین اساس انجمن نفت آمریکا می گویند که این ممنوعیت ها بیش از یک میلیون شغل را تا سال 2022 در ایالات متحده از بین می برد و می تواند تا سال 2030 به صورت تجمعی 19 میلیارد دلار هزینه بیشتری بر روی دست صنایع انرژی بگذارد و تولید ناخالص داخلی ایالات متحده را تا 2030 به صوت تجمعی 700 میلیارد دلار کاهش دهد.

 

کربن صفر برق تولیدی تا 2035

API معتقد است برنامه انرژی بایدن برای گذار بخش انرژی ایالات متحده به انرژی های 100 درصد پاک تا سال 2035 تنظیم شده است یعنی فقط تا 15 سال آینده.

در مقایسه، گذار به سمت انرژی های پاک حتی در کالیفرنیا هم بیشتر از 15 سال طول خواهد کشید.

این انجمن برای مقایسه بیشتر می گوید مثل وزارت دفاع 17 سال طول می کشد تا یک برنامه برای توسعه جت جنگی F35 ارائه دهد.

حتی حفر تونل بوستون با عنوان «BIG DIG» هم 16 سال طول کشید یعنی یک سال بیشتر از برنامه بایدن برای بخش برق. [بیگ دیگ تونل ترافیکی در بوستون]

و در ادامه API می گوید: که بیش از 7 سال طول کشید که اوباما و بایدن درباره فقط یک زیرساخت، یعنی خط لوله کی استون، تصمیم بگیرند.

 

مشاغل مربوط به جایگزینی نفت و گاز طبیعی با انرژی های پاک

بایدن می گوید با کنار گذاشتن صنایع نفتی می توانیم میلیون ها شغل در بخش انرژی های تجدیدپذیر به وجود بیاوریم. انجمن نفت آمریکا هم جواب می دهد که مشاغل برنامه انرژی بایدن دستمزدهای کمتری دارند، مجالی برای پیشرفت نمی گذارد و حتما که نیازمند مهارت های متفاوت تری است نسبت به صنایع نفت و گاز.

اتحادیه های تجارت ساختمان آمریکای شمالی که از 14 اتحادیه و 3 میلیون عضو تشکیل شده است در تحقیقی به این نتیجه رسیده است که کارگران بر این باورند که مشاغل صنایع نفت و گاز دستمزدها و مزایا و فرصت های بهتری نسبت به انرژی های تجدیدپذیر دارند.

اداره آمار کارگری هم می گوید که دستمزدهای صنایع نفت و گاز به صورت سالانه 108 هزار دلار است یعنی تقریبا دو برابر دیگر اقتصادهای خصوصی.

 

کاهش انتشارات ایالات متحده

انجمن نفت آمریکا می گوید: کاهش انتشارات CO2 در ایالات متحده به این معنی نیست که این کشور مجبور است تولید نفت و گاز خود را کاهش دهد. ما می توانیم هم تولید را افزایش دهیم و هم انتشارات را کاهش دهیم. درواقع در سال 2000 هم ایالات متحده توانسته بود که با افزایش مصرف گاز طبیعی و به کار گیری تکنولوژی های بهتر و ابتکاری تر، میزان انتشارات خود را کاهش دهد.

تولید انتشارات دی اکسید کربن در ایالات متحده در بخش تولید نفت و گاز در کمترین میزان آن است و ما به دنبال بهبود آن هم هستیم.

آژانس بین المللی انرژی می‌گوید که ایالات متحده توانست بیشترین میزان کاهش انتشارات را نسبت به هر کشور دیگری ثبت کند و آن را نسبت به سال قبل 140 میلیون تن کاهش دهد.

انجمن نفت آمریکا در نهایت می نویسد: درست است که اکثر امریکایی ها دلیل اصلی مخالفت فعالین محیط زیست را با گاز طبیعی نمی دانند، اما واقعیت این است که جایگزینی گاز طبیعی با برق زغال سنگی بسیار بیشتر از جایگزینی منابع برق بدون کربن با گاز طبیعی مثل انرژی بادی و خورشیدی، به کاهش انتشارات CO2 کمک کرده است.

گاز طبیعی از سال 2005 تا کنون توانست از انتشار بیش از 3.3 میلیون تن متریک CO2 جلوگیری کند.

برچسب هاانجمن نفت آمریکا (API) انرژی امروز جو بایدن دونالد ترامپ

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انجمن نفت آمریکا API انرژی امروز جو بایدن دونالد ترامپ آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو انجمن نفت آمریکا ایالات متحده ایالات متحده صنایع نفت و گاز تولید نفت و گاز کاهش انتشارات گاز طبیعی کاهش دهد سال طول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا واردات فلزات از روسیه را ممنوع کرد

گزارش‌ها حاکی است که آمریکا واردات آلومینیوم، مس و نیکل از مبدأ روسیه را ممنوع کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، راشاتودی در گزارشی نوشت: واشنگتن واردات آلومینیوم، مس و نیکل از مبدأ روسیه را ممنوع کرده و به منظور سرکوب تجارت این فلزات در بورس‌های جهانی با انگلیس هماهنگ کرده است.

بر اساس این گزارش، تصمیم آمریکا بر فلزات تولید شده در روسیه پس از 13 آوریل 2024 تأثیر می‌گذارد. این در حالی است که بورس‌های برتر کالا در جهان مانند بورس فلزات لندن (LME) و بورس کالای شیکاگو (CME) تصمیم دارند تجارت این فلزات را ممنوع کنند.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که ممنوعیت‌های جدید به هدف قرار دادن درآمدهایی ادامه می‌دهد که روسیه‌می تواند برای تأمین بودجه عملیات نظامی خود در اوکراین به دست آورد.

کاهش شدید سهم دلار از بازار ارز خارجی روسیههمکاری روسیه و ترکیه برای دور زدن تحریم‌های غرب

وی افزود: هدف ایالات متحده کاهش درآمد روسیه و در عین حال محافظت از شرکا و متحدان خود در برابر تاثیرات ناخواسته است.

به گفته آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده، این "گام غیرموجه و سیاسی" ناگزیر نتیجه معکوس خواهد داشت.

آنتونوف با اشاره به اینکه ایالات متحده واردات فلزات روسیه را به حداقل رسانده است، تأکید کرد که تصمیم واشنگتن "احتمالاً مبتنی بر این فرضیه است که قیمت کالاها در خود ایالات متحده افزایش نمی یابد."

وی افزود، با این حال، با این اقدام "غیرقانونی"، دولت آمریکا در واقع "با درگیر کردن کشورهای اقماری خود در تحریم، موجب عدم تعادل در بازارهای جهانی می‌شود."

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز روز سه شنبه در سفر به چین گفت: روسیه گام های بیشتری برای دور زدن تحریم های غرب و تنوع بخشیدن به تجارت خارجی خود برخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن
  • روابط ما با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است
  • روابط با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است
  • ریابکوف: جنگ هسته‌ای هیچ برنده‌ای نخواهد داشت
  • بایدن: مصمم به جلوگیری از گسترش درگیری در خاورمیانه هستیم
  • آمریکا واردات فلزات از روسیه را ممنوع کرد
  • بایدن بی‌بی را مهار می‌کند؟
  • بایدن خطاب به نتانیاهو: علیه ایران وارد جنگ نمی‌شویم
  • درگوشی آمریکا به اسرائیل
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد