Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، روز شنبه و در ششمین روز از هفته نیروی انتظامی، این تفاهم نامه به امضای محمد حاتمی رئیس سازمان روان شناسی و مشاوره کشور و سردار احمد نوریان معاون اجتماعی نیروی انتظامی رسید.

ارتقای ابعاد مختلف سلامت و امنیت، توسعه پایدار و متوازن یک جامعه، مشروط به برقراری رابطه مناسب میان افراد و گروه­ ها از یک سو و سازمان­ ها و نهادهای اجتماعی از سوی دیگر است که مطلوب است کلیه سازمان­ ها در این مسیر حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی حفظ نظم و امنیت عمومی جامعه در راستای رویکرد پیشگیری اجتماعی توانسته است با ایجاد مراکز روان شناختی و دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری­ ها در سراسر کشور در تامین آرامش و ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه و تقویت بنیان نهاد مقدس خانواده، برنامه­ ها و اقدامات مختلف و اثربخشی را در طول سالیان متمادی اجرایی کند.

از طرفی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور به عنوان مرجع قانونی صدور مجوز و تایید صلاحیت حرفه ای روان شناسان و مشاوران کشور، نقش مهمی در تامین بهداشت روان و ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه می تواند ایفاء کند بنابراین به منظور هم افزایی سازمانی و کمک به تحقق اسناد بالادستی هر دو سازمان، این تفاهم نامه همکاری بین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان نظام روان شناسی منعقد شد.

تقویت همکاری مشترک ناجا و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی، دفاع از حقوق مراجعان، کمک به تامین و ارتقای سلامت روانی افراد جامعه و خانواده ها از اهداف امضای این تفاهمنامه است.

همکاری مشترک در جهت ارتقای امنیت و سلامت روان افراد جامعه و کمک به توسعه نظم و امنیت، همکاری و همیاری در حوزه خدمات مشاوره‌ای و استفاده از امکانات و حمایت های مشترک، استفاده از ظرفیت­ های مشترک برای برگزاری طرح های پیشگیرانه، همایش ها و نشست های علمی و تخصصی مورد نیاز از دیگر اهداف امضای این تفاهمنامه است.

رونمایی از کتب تالیفی مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا

در این مراسم از کتاب های افکار مخرب زناشویی، رموز دنیای نوجوانی، فرزندپروری در زمان طلاق، آموزش مهارت های دهگانه زندگی به همراه تمرینات، چند فرهنگی مشاوره و درمان، روان شناسی رفتاری برای افراد مبتدی، فرزندپروری و کودک مطلوب من با حضور سردار نوریان و دکتر حاتمی رونمایی شد.

گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته در دهه دوم مهر ماه آغاز می شود، اما با توجه به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین با ایام هفته ناجا، هفته ناجا در سال ۱۳۹۹ از ۲۷ مهر ماه تا ۲ آبان برگزار می شود.

برچسب‌ها احمد نوریان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا اخبار کنکور سازمان نظام روان شناسی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد

به گزارش جماران؛ یادداشت تفاهم امنیتی بین دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبورگ به امضا رسید.

فارس نوشت: در تداوم دیپلماسی فعال امنیتی و همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه توسط علی‌اکبر احمدیان و نیکلای پاتروشف دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبوگ امضا شد. 

بر اساس این یادداشت تفاهم، سطح مناسبات و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف راهبردی افزایش خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند