Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکرم منصوری, رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب از اهدای بیش از ۹ میلیارد ریال کمک نقدی به مددجویان تحت پوشش شهرستان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکرم منصوری در گفتگو باخبرنگار بای دراز اظهارداشت: ویروس کرونا در شهرها و مناطق کشور از جمله شهرستان سرپل ذهاب موجب تعطیلی و یا کم رونق شدن بسیاری از مشاغل شده و درآمد اقشار ضعیف را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کسانی که روزی توان اداره زندگی خود را داشته نیازمند مساعدت و یاری دیگران شده بنابراین از همان روزهای اول شیوع کرونا ، مردم و مسئولان و نهادهای حمایتی آستین های همت را بالا زده و به کمک محرومان و افراد آسیب دیده از کرونا شتافتنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان تصریح کرد: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان سرپل ذهاب نیز همگام با سایر ادارات ونهادها در این مهم اقدام و علاوه بر توزیع بسته های معیشتی غیرنقدی تاکنون طی چندین مرحله ۹میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بصورت کمک نقدی به آسیب دیدگان از کرونا کمک کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)