Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:07:01 GMT

استارت سینما ماشین در مشهد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۲۳۲

استارت سینما ماشین در مشهد

امیر حسین دبیر زاده مدیر پردیس سینمایی سیمرغ مشهد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: اولین اکران فیلم در این مجموعه روز پنجشبه این هفته ساعت ۱۸ با نمایش یک فیلم ایرانی است که علاقمندان به فیلم‌های خارجی هم میتوانند در ساعت ۲۰ همان شب تماشاگر اولین اکران فیلم خارجی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پخش صدای فیلم به صورت ارتباط رادیویی ماشین و پخش از بلندگو‌های فضای مجموعه است  که حضار محترم میتوانند از موج fm صدا را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

 


مدیر پردیس سینمایی سیمرغ مشهد ادامه داد: اکران فیلم‌ها همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ فیلم ایرانی و ۲۰ تا ۲۲ فیلم خارجی است  که اولین اکران ایرانی آقای سانسور و اولین اکران خارجی راهبه است.

دبیرزاده بیان کرد: ظرفیت هر سیانس در مجموعه تعداد ۴۰ خودرو و هر خودرو حداکثر ۳ سرنشین است که هزینه بلیت برای هر خودرو ۵۰ هزار تومان است.

انتهای پیام // د.ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینما سیمرغ فیلم سینمایی دهکده شاندیز اولین اکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه

پوستر فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده که از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود؛ منتشر شد. پوستر این فیلم سینمایی را مجید برزگر طراحی کرده است.

این درام روانشناختی، نخستین اثر سینمایی علی درخشنده است.

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • اکران فیلم در قدیمی‌ترین سینمای کرج
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • باز هم سال سینمای کمدی؟
  • «مرمت آثار باستانی» در سالن فردوس موزه سینما