Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان منابع انسانی را ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی خواند و با تأکید بر لزوم تدوین و سپس اجرای برنامه‌های عملی از سوی دستگاه‌ها برای تحقق راهبرد کارآمدی گفت: باید در سایه قانون‌مداری، جلب رضایت مردم و تکریم آنان، بر نشاط و امیدواری جامعه بیافزاییم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (شنبه) در آیین تجلیل از کارمندان نمونه استانداری و فرمانداری های گیلان که با ارتباط تصویری فرمانداران صورت گرفت؛ با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز دوره امامت حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که از یکسو با تنگناهای ناشی از تحریم های غیرقانونی دشمنان مواجه ایم و از سوی دیگر محدودیت های ناشی از شیوع کرونا بر تمامی ساحت های فردی و اجتماعی ما سایه افکنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی منابع انسانی را ارزشمندترین سرمایه هر سازمان خواند و گفت: بطور جدی نیازمند استفاده مطلوب از امکانات و منابع هستیم و این امر در سایه راهبرد کارآمدی محقق می‌شود به این معنا که نظام اداری ، برنامه هایی عملی برای کارآمدی دستگاه ها تعریف کرده و عملکردها را مبتنی بر این چارچوب ارزیابی کند.

 دکتر زارع بر لزوم شناسایی کارمندان و مدیران موفق با توجه به عملکرد آنان در زمان وجود محدودیت ها تاکید کرد و افزود: معتقدم برای جلب رضایت مردم ، دستگاه اداری باید دارای بهره وری و بازدهی مطلوب باشد و بدرستی نقش خود را در توسعه کشور و استان ایفا کند.

وی تصریح کرد: یکی از راه های نیل به این مهم ؛ دمیده شدن روح و جانی تازه در کالبد نظام اداری با استفاده از ظرفیت واقعی منابع انسانی است و در چنین صورتی‌ست که می‌توان گام هایی قابل قبول برای رفع مشکلات و شتاب در حرکت رو به جلو برای رسیدن به هدف غایی که همان توسعه و پیشرفت است؛ برداشت.

 استاندار گیلان با بیان اینکه همواره تهدیدها، بموقع شناسایی و برای تبدیل آنها به فرصت اقدام شود ، گفت: یکی از راه هایی که ما را در نیل به این هدف یاری می‌ر‌ساند؛ پاسخگویی به مردم و نگاهی خالصانه به انجام خدمت برای شهروندان است.

 نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: توجه داشته باشیم اجرای برنامه‌ها و پیشبرد امور جز با تعامل امکان‌پذیر نیست و باید بر نشاط و امیدواری جامعه بیافزاییم که یکی از ابزارهای تحقق آن؛ جلب رضایت مردم ، تکریم آنان و انجام امور محوله و اجابت نمودن درخواست های آنان در چارچوب های مشخص شده توسط قانون است.

استاندار گیلان بیان داشت: توسعه دولت الکترونیک گامی در جهت چابک سازی دولت، تسهیل خدمات به شهروندان، سالم سازی محیط اداری و از سوی دیگر با توجه به شرایط حال حاضر و شیوع کرونا؛ اقدامی در حفظ سلامت جامعه است که انتظار دارم جدی گرفته شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از مدیران و کارمندان نمونه استانداری و فرمانداری ها، پیشنهاداتی در جهت بهبود فضای اداری و توسعه خدمات رسانی از سوی مدیران و کارکنان نمونه مطرح شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منابع انسانی استاندار گیلان تکریم مردم سایه قانون مداری فرمانداری های گیلان منابع انسانی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند

سیدمهدی خادمی گفت: این فراخوان با توجه به ضرورت هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ادارات و ارگان‌های دولتی صورت خواهد گرفت.

او، بهره‌گیری از توان علمی، فکری و مالی اقشار مختلف مردم و بخش خصوصی در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان شعار سال جدید را از اهداف این فراخوان دانست و افزود: در این زمینه از تمامی اهالی استان فارس و اقشار مختلف مردم درخواست می‌شود تا نسبت به ارسال ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه کوتاه و میان مدت خود با موضوع «جهش تولید با مشارکت مردم» حداکثر تا پایان ساعت اداری هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همکاری و اقدام کنند.

خادمی تاکید کرد: بدیهی است پس از بررسی طرح‌های ارسالی توسط هیئت کارشناسی، ضمن بهره‌گیری از طرح‌های مذکور در برنامه‌های عملی جهش اقتصادی فارس، ۳ طرح برتر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت و جوایز ارزنده‌ای از سوی استانداری فارس به ایده پردازان تقدیم خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس افزود: افرادی که حاضر به همکاری و ارائه طرح‌های خود هستند، می‌توانند طرح علمی خود را به آدرس شیراز، خیابان جهاد، روبه‌روی مجتمع آموزشی علوی، قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری و اقتصادی کوثر و یا از طریق کانال ایتا به شماره ۰۹۳۷۳۰۱۸۲۳۱ ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است