Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:43:06 GMT

اجاره ویلا در دماوند با لوکس ویلا

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۶۴۸

اجاره ویلا در دماوند با لوکس ویلا

دماوند شهری در شرق تهران است که نزدیک به ۷۰ کیلومتر معادل یک ساعت و نیم تا تهران فاصله دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام لوکس ویلا، شهر دماوند دشت های سرسبز، طبیعتی زیبا، هوایی خنک و دل انگیزی دارد که برای سفری چند روزه به دور از روزمرگی، شلوغی و آلودگی تهران می تواند بهترین گزینه باشد.

اجاره ویلا در دماوند با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

شهر دماوند چندین شهرستان با نام های گیلاوند، آبسرد، آبعلی و رودهن  دارد که هر کدام جذابیت های دیدنی خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قصد اجاره ویلا دماوند را دارید خوب است بدانید در دماوند، از سوئیت تا ویلاهای لوکس وجود دارد و بسته به بودجه و سلیقه، هم می توانید ویلاهای ارزان اجاره کنید و هم می توانید به سراغ ویلاهای استخردار بروید.

ویلاهایی که دارای استخرهای روباز و یا سرپوشیده هستند، با فرارسیدن فصل پاییز تا اواخر زمستان، آب استخر تخلیه شده و آبگرم جایگزین آن ها می شود البته اگر دنبال سوئیت ارزان در دماوند هستید لوکس ویلا برای شما هم ویلاهای متعددی را در نظر گرفته است.

در روزهایی که مردم با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، نه تنها سفر کردن به جاهای مختلف از جمله دغدغه های گردشگران است بلکه یکی دیگر از چالش های مهم و حساس در پیش روی گردشگران، پیدا کردن ویلایی تمیز و با رعایت موارد بهداشتی باشد.

لوکس ویلا همواره جهت آسایش گردشگران، تمام ویلاهایی که در شهرهای مختلف ایران اجاره می دهد را پیش از تحویل کلید به مسافر تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا مسافران بدون هیچ ترسی از وجود ویروس کرونا در ویلای مورد نظر، اقامت خوشی را داشته باشند.

برای اجاره ویلا در دماوند خوب است این نکته را در نظر داشته باشید به دلیل محبوبیت بالای شهر در میان تهرانی نشین ها، در روزهای آخر هفته و ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه پیشنهاد می کنیم ویلای مورد نظر خود را از یک هفته قبل رزرو کنید تا با اتمام ظرفیت ویلاهای شهر روبرو نشوید.

نگاهی به جاذبه های دیدنی دماوند

دماوند یکی از قدیمی ترین مناطق مسکونی است که با توجه به کاوش های انجام گرفته شده در منطقه، پیش بینی شده قدمت سکونت در منطقه به ۱۴هزار سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد. اما دماوند جاهای تاریخی، مناطق سرسبز و دیدنی بسیاری دارد که می خواهیم در ادامه به برخی از آن ها اشاره کنیم.

روستای زیارت

روستای زیارت از جمله مهم ترین مناطق دماوند است که در گذشته های دور، منطقه ای توریستی بوده و گردشگری از قطب های مهم درآمدی مردم منطقه بوده، اما امروزه، روستای زیارت دیگر رونق گذشته را ندارد اما یکی از روستاهای مذهبی و مهم دماوند به شمار می رود. بطوری که در ایام محرم، مردم مناطق اطراف همه به سمت روستای زیارت می روند تا یکی از باشکوه ترین و بزرگترین مراسم های مذهبی و هیات های مختلف در ایران را برگزار کنند.

برج شبلی

اگر در شهر دماوند وارد بلوار امام حسین (ع) شوید، با یکی از بناهای تاریخی و مهم شهر روبرو خواهید شد. برج شبلی بنایی تاریخی مربوط به دوران سلجوقیان است که در واقع مقبره شیخ ابوبکر شبلی است.

شیخ شبلی اهل بغداد بود که در دوران سلجوقیان به عنوان حاکم دماوند انتخاب شد. او به دلیل کارهای خیری که انجام داده بود و همچنین اخلاق خوشی که داشت، در میان مردم منطقه محبوب واقع شده بود لذا برج شیخ شبلی در میان بومی های دماوند از ارزش و احترام بالایی برخوردار است.

بنای برج شیخ شبلی از بیرون به صورت یک هشت ضلعی است که نزدیک به ۱۰ متر ارتفاع و ۵ متر قطر دارد. همچنین این بنا توسط بومیان مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و تزئینات زیبای آجری را بر روی برج مشاهده می کنید.

دشت لار

دشت لار با نام پارک ملی لار هم شناخته می شود. این پارک از جمله بزرگترین پارک های ایران است که در نزدیکی کوه دماوند واقع شده و منطقه بسیار دیدنی و سرسبز می باشد گردشگران هنگام بازدید از دشت لار با انبوهی از گل های شقایق وحشی روبرو می شوند که زیبایی خاصی را به پارک بخشیده است.

همچنین خوب است بدانید پارک ملی لار نه تنها زیستگاه عقاب طلایی است، بلکه حیوانات بسیاری در منطقه زندگی می کنند. کوهنوردانی که به دماوند صعود کرده اند همواره انتخاب دشت لار به عنوان مسیر صعود به دماوند را پیشنهاد می کنند چرا که مسیری خوش آب و هوا و دل انگیزی برای صعود می باشد.

مناطق دیدنی اطراف دماوند

کمی دورتر از شهر دماوند، به شهر آبعلی می رسیم. شهری که با دوغ هایش معروف شده اما امروزه یکی از بهترین پیست های اسکی ایران را در خود جای داده است. بی شک اکثر گردشگرانی که به آبعلی سفر میی کنند قصد بازدید از پیست اسکی آبعلی را داشته می خواهند لذت هییجان اسکی را تجربه کنند.

پیست اسکی آبعلی هم پیست مخصوص آماتورها دارد و پیست مخصوص حرفه ای ها و در صورتی که می خواهید ورزش اسکی را یاد بگیرید، در آبعلی مدرسه اسکی نیز وجود دارد.

اگر بخواهیم دیدنی های دماوند را نام ببریم می توانیم به شهر رودهن که منطقه ای دیدنی و جذاب در نزدیکی دماوند است، اشاره کنیم که به لطف قرارگیری در مسیر رفتن به شهرهای شمالی و شرقی ایران، گردشگری مهم ترین قطب درآمد مردم این منطقه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوکس ویلا دماوند روستای زیارت اجاره ویلا شهر دماوند لوکس ویلا دشت لار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • وضعیت رودخانه‌های «آه» و «سیاهرود» در آبعلی و رودهن پایش می شود
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان