Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل گفت: 150 ورزشکار در رشته ورزشی قایقرانی در نقاط مختلف استان فعالیت می کنند که تعداد ورزشکاران خانم فعال در رشته ورزشی از آقایان بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی قاطع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه 150 ورزشکار قایقران در نقاط مختلف استان اردبیل فعالیت می کنند، اظهار داشت: تعداد ورزشکاران خانم فعال در این رشته ورزشی بیشتر از آقایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت هیات قایقرانی در چهار شهرستان اردبیل، گرمی، پارس‌آباد و مشگین‌شهر، افزود: فعالیت در این رشته ورزشی بستگی به شرایط آبی هر منطقه دارد و می‌توان در سایر شهرستان‌هایی که دارای سدهای آبی هستند، قایقرانی را فعال کرد.

رییس هیات قایقرانی استان اردبیل به فعالیت این رشته آبی در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های رشته قایقرانی در محیط های باز انجام می‌شود، از اردیبهشت ماه سالجاری، پس از صدور مجوز شروع فعالیت از سوی ستاد ملی کرونا، ورزشکاران استان نیز تمرینات خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شروع کردند.

قاطع با بیان اینکه اردبیل بر اساس اعلام فدراسیون قایقرانی در رتبه نهم کشوری قرار داد، ابراز داشت: امیدواریم امسال با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و تلاش ورزشکاران، استان اردبیل جزو پنج هیات برتر کشور باشد.

وی با اشاره به استعدادهای زیاد رشته ورزشی قایقرانی در اردبیل، افزود: سال گذشته برای اولین بار در بخش استعدادهای زیر ۱۶ سال کشور، قایقرانان این استان موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند و امسال نیز استان اردبیل در رشته رویینگ برای اولین بار در مسابقات لیگ کشوری شرکت می کند.   رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل تصریح کرد: با راه‌اندازی پایگاه قایقرانی در دریاچه شورابیل اردبیل، این استان به یکی از قطب‌های رشته ورزشی قایقرانی در کشور تبدیل خواهد شد.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیات قایقرانی استان اردبیل رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جابجایی خودرو با ویلچر کشور به نام ورزشکار البرزی ثبت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همزمان با روز شهدای ورزشکار، علی محبتی ورزشکار معلول مشکین دشت با حضور مسئولین کمیته ثبت رکورد ورزشی ایران، رکورد جابجایی خودرو با ویلچر را بیش از ۹ متر ارتقا داد و به نام خود ثبت کرد.   هادی رضایی رئیس کمیته ثبت رکورد ورزش ایران گفت: این رکورد در گذشته با متراژ ۳۰ متر و شصت سانتی متر توسط یکی از ورزشکار‌ان معلول ثبت شده‌ بود که با رکورد جدید علی محبتی این رکورد به بیش از ۳۹ متر و ۹۱ سانتی متر ارتقا یافت.   وی ادامه داد: اگر این رکورد جدید تا پایان سال ۱۴۰۳ شکسته نشود نام این ورزشکار در دومین کتاب ثبت رکورد‌های ایران نیز ثبت خواهد شد با توجه به وضعیت آمادگی جسمانی او پیشنهاد لازم در خصوص ثبت یک رکورد جهانی در گینس به این ورزشکار داده شده است.   علی محبتی پارارکوردار ورزشی گفت: بیش از ۱۴ سال است که در حال انجام فعالیت‌های ورزشی هستم و  رکورد‌های مختلف استانی و کشوری همچون طی کردن ۱۶۹۳ پله برج میلاد در مدت ۴۱ دقیقه و شکست اجسام سخت در مدت ۲ دقیقه را در کارنامه دارم.    

دیگر خبرها

  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • رکورد جابجایی خودرو با ویلچر کشور به نام ورزشکار البرزی ثبت شد
  • سهمیه المپیک برای اولین‌بار/تاریخ‌سازی دختران قایقرانی ایران
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف
  • قایقران مازندرانی المپیکی شد