Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@09:29:54 GMT

پویش نذر رهایی برای آزادی زندانیان غیرعمد+شرایط

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۷۵۱

پویش نذر رهایی برای آزادی زندانیان غیرعمد+شرایط

پویش سراسری آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با اولویت افراد نیازمند به حمایت اجتماعی به همت ستاد اجرایی فرمان امام آغاز می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، پویش "نذر رهایی" با هدف آزادی زندانیان غیرعمد نیازمند حمایت اجتماعی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویش سراسری "نذر رهایی" با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد رسماً کار خود را آغاز کرد.

اولویت این پویش، آزادی زنان سرپرست خانوار، معلولان و بیماران مزمن، جوانان زیر 18 سال، افراد دارای 4 فرزند و بیشتر اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند از طریق کد دستوری #20*4030* در این امر خداپسندانه و پویش سراسری به هر میزان که تمایل دارند مشارکت کنند.

آزادی 861 زندانی غیرعمد با کمک 73 میلیارد تومانی خیرین ستاد دیه در ماه رمضانکمک 390 میلیون تومانی سران قوا به ستاد دیه برای آزادی زندانیان غیرعمد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندان ستاد اجرایی فرمان امام زندان ستاد اجرایی فرمان امام آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای مدال برای رهایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ علی اکبری در خصوص انگیزه خود گفت: زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سرمی برند و نیازمند کمک‌های ما برای بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند.
وی افزود: نشان طلای خود را که در رقابت‌های جهانی کره جنوبی کسب کرده بودم به منظور کمک به آزادی این زندانیان به ستاد دیه شهرستان اهدا کردم تا مردم برای کمک بیشتر به این افراد نیازمند ترغیب شوند.
کسب نشان برنز وزن منفی ۸۱ کیلو در مسابقات جهانی کوراش در سال ۲۰۱۵، نشان طلای کوراش در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ و کسب عنوان بهترین کوراش‌کار در سال ۲۰۱۸ برخی از افتخارات ورزشی الیاس علی اکبری است.

دیگر خبرها

  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • اهدای مدال برای رهایی
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران استان اصفهان برای آزادی زندانیان
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد
  • کمک فرهنگی بازنشسته یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد