Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@21:41:27 GMT

سهامداران ایران خودرو بخوانند (۳ آبان ماه)

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۴۹۶۴

سهامداران ایران خودرو بخوانند (۳ آبان ماه)

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو با افت پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر بیننده امروز قرار گرفت. سهام شرکت ایران خودرو در آخرین معاملات خود، عدد 3,160ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی 570میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 3,160ریال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش معاملات امروز خودرو به رقم 180میلیون تومان رسید. همچنین 77درصد از سهام شرکت ایران خودرو را حقیقی‌ها و 23درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 570میلیون برگه سهم (100درصد) را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

پربیننده ترین اوضاع بورس از این بدتر می‌شد؟ صنعتی بهشهر: «روغن خام نداریم؛ تولید متوقف شد!» نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ شاخص کل بورس بی‌رحمانه به افت خودش ادامه می‌دهد نمای بورس امروز در پایان معاملات/ کابوسی که تعبیر شد بورس و عواقب یک استعفا +فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام شرکت ایران خودرو سهام شرکت ایران خودرو سهام عدالت بورس سهام خودرو تحلیل بورس اخبار خودرو پیش بینی بورس فروش سهام عدالت بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس ارزش بورس سهام عدالت بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا وضعيت بورس امروز اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات یکشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی مواجه شد.

ارزش معاملات خرد عدد ۲,۶۲۴ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، ۳۰% و نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه ۴۳% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳,۳۵۵ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۲۷۲ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۴۹۷ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت برای سومین روز متوالی با ثبت رقم ۲۹۰ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۱,۵۱۱ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۹۵۲ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۵۱۳ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۳۹۴ میلیارد تومان قرار دارد.

تا این لحظه بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۲۵۶ میلیارد تومان (۰.۶ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های خودرویی با ارزش معاملات ۲۴۱ میلیارد تومان (۰.۵ برابر میانگین هفتگی) و شیمیایی با ارزش معاملات ۲۱۹ میلیارد تومان (۰.۷ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه لاستیک و پلاستیک با ارزش معاملات ۳۶ میلیارد تومان (۱.۳ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه محصولات فلزی با ارزش معاملات ۶۱ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) و گروه منسوجات با ارزش معاملات ۱۳ میلیارد تومان (۱ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

کد خبر 6078837 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • سهامداران بخوانند/ این تصمیم درباره دامنه نوسان تمدید شد
  • رشد ۱۰هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات یکشنبه
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • بورس در روز پس از «وعده صادق» /امیدواری سهامداران در دقایق پایانی افزایش یافت
  • شاخص بورس امروز ۲۶ فروردین/افت۱۱ هزار واحدی
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • بورس ریخت؛ سهامداران همچنان ناامید هستند
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات یکشنبه