Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله اجرای اقدامات تکمیلی فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار آغاز شد. خبرگزاری میزان- علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار شامل مسیر‌های تندروی بخش حدفاصل پل شهید مزینانی تا تقاطع ثامن عمدتا در مرحله اجرای اقدامات تکمیلی از قبیل خط کشی و نصب علائم ترافیکی بوده و همزمان تلاش برای تکمیل گردش‌های ترافیکی تقاطع بزرگراه‌های شهید نجفی رستگار و آزادگان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در عین حال از کمبود سیمان به منظور ساختن بتن و نیز محدودیت‌هایی که به واسطه شیوع ویروس کرونا در کارگاه پروژه ایجاد شده است، به عنوان بخشی از مهمترین موانع اجرایی فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار نام برد و در عین حال ابراز امیدواری کرد مشکلات موجود با اتخاذ تمهیدات اجرایی مناسب برطرف شوند.   بیشتر بخوانید: مترو تهران به ۵۰۰۰ میلیارد تومان بودجه تعمیرات نیاز دارد
گفتنی است بهره برداری از فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار ضمن تفکیک ترافیک ترانزیتی و بزرگراهی از رفت و آمد‌های محلی، سبب کاهش بار ترافیک میدان بسیج، بزرگراه بسیج، بزرگراه بعثت و بخش شرقی بزرگراه آزادگان خواهد شد. این کارکرد‌های مهم ترافیکی، نتیجه تلاش توامان مدیریت شهری در زمینه اجرای عملیات عمرانی و البته تملک و آزادسازی املاک معارض است.   انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان مهندسی و عمران شهر تهران بزرگراه شهید رستگار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان مهندسی و عمران شهر تهران بزرگراه شهید رستگار فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور

مدیرمنطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور با هزینه ۵۴ میلیارد ریال توسط جداول نیوجرسی میانی در دو طرف به طول ۳۲۰۰ متر دردست اقدام است که به‌دلیل وجود بلوار، فضای سبز میانی قسمت جنوبی تا پایان فروردین به اتمام می‌رسد و عملیات قسمت شمالی فضای سبز آغاز می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور اظهار کرد: این بزرگراه به طول ۳۲۶۰ متر از حلقه سوم ترافیک شهر اصفهان است که از منطقه ۶ عبور می‌کند و یکی از ویژگی‌های آن عریض بودن است که خودروها با سرعت بالا در آن تردد می‌کنند، اما در ساعاتی از شب باوجود گاردریل حفاظتی دو طرف فضای سبز میانی، خودروها کنترل خود را از دست داده و به سمت مخالف بزرگراه وارد شده که موجب حوادثی جبران ناپذیر می‌شوند.

وی افزود: به این منظور طرح ایمن‌سازی این بزرگراه در دستور کار منطقه قرار گرفت که در شش ماهه نخست سال گذشته عملیات جداول میانی به طول ۱۵۰۰ متر حدفاصل پل خیابان امام خمینی (ره) تا پل خیابان رباط به اتمام رسید.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایمن‌سازی این بزرگراه در دو طرف شمالی و جنوبی فضای سبز بلوار میانی حدفاصل پل خیابان رباط تا پل شهید چمران به طول ۳۲۰۰ متر در دست اقدام است که سمت جنوبی این بزرگراه در حال اتمام است و عملیات احداث قسمت شمالی آن آغاز خواهد شد.

محمدحسینی با اشاره به هزینه ۷۵ میلیارد ریالی ایمن‌سازی این قسمت از بزرگراه شهید ردانی‌پور بیان داشت: ارتفاع در نظر گرفته شده برای جداول میانی در حد استاندارد و برابر ۹۰ سانتی‌متر است که علاوه بر کاهش نور خودروهای مخالف در شب، از انحراف خودروها به سمت مخالف بزرگراه جلوگیری می‌کند و خسارات مالی و جانی را به حداقل خواهد رساند.

کد خبر 746108

دیگر خبرها

  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور
  • گشایش در فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی
  • آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره)