Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@01:48:59 GMT

زیان "خودرو" افزایشی شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۵۱۳۷

زیان 'خودرو' افزایشی شد

ایران اکونومیست- شرکت ایران خودرو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳۱۷ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش ۱۷۴ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۸، زیان هر سهم را ۱۷۵ ریال اعلام کرده بود.

 شرکت ایران خودرو با سرمایه ۳۰۱ هزار و ۶۵۶ میلیارد ریال، صورت های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ایران خودرو در دوره یاد شده، مبلغ ۹۸ هزار و ۵۷۹ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۳۱۷ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۱۷۴ درصدی در شناسایی زیان داشته است.

"خودرو" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵۲ هزار و ۶۴۹ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۷۵ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

 

سنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ریال زیان ۶ ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!

میزان درآمد، هزینه و حساب‌های جاری و سرمایه‌ای دو شرکت فرهنگی و ورزشی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برآورد شد که حاکی از اعداد قابل توجه و تاملی است.

به گزارش مشرق، بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش بودجه شرکت‌های دولتی سودده و سربه‌سر نام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال به چشم می‌خورد و در بخش بودجه شرکت‌های دولتی زیان‌ده نام شرکت فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) درج شده است.

پرسپولیس

بر اساس برآورد صورت گرفته از سوی دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در بخش بودجه شرکت‌های دولتی زیان‌ده، میزان درآمد شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) معادل ۴۲۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و هزینه‌های این شرکت نیز معادل ۴۲۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان لحاظ شده است و در بخش استهلاک معادل ۸۰۰ میلیون تومان، در بخش ذخایر حساب‌های جاری معادل ۱۰ میلیون تومان و در بخش ذخایر حساب‌های سرمایه‌ای معادل ۷۹۰ میلیون تومان درج شده است.

استقلال

در بخش بودجه شرکت‌های دولتی سودده و سربه‌سر در سال ۱۴۰۳ نیز میزان درآمدهای شرکت فرهنگی ورزشی استقلال معادل ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و هزینه‌های این شرکت نیز معادل ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده و در بخش استهلاک معادل ۲۰ میلیون تومان، مالیات ۲۵۰ میلیون تومان، ۵۰ درصد سود ویژه معادل ۵۰۰ میلیون تومان، اندوخته‌های حساب جاری معادل ۲۵۰ میلیون تومان و ذخایر و اندوخته‌های حساب سرمایه‌ای معادل ۲۷۰ میلیون تومان درج شده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • منظور از صورت سود و زیان چیست؟
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد
  • جزئیات واگذاری سهام مدیریتی کشتیرانی منتشر شد