Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام راحل با حضور جمعی از اعضای شورای بسیج رسانه و رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام در مزار شهدا گمنام بهشت رضا(ع) شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، همزمان با اولین روز فعالیت شورای جدید بسیج رسانه استان ایلام، صبح امروز(۳ آبان) در مراسمی با حضور اعضای شورای بسیج رسانه استان در مزار شهدای گمنام بهشت رضا(ع) شهر ایلام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با نثار گل و قرائت فاتحه ادای احترام شد و با آرمان های آنان تجدید میثاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای استان ایلام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس، گفت: حضور هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان بر مزار شهدا در واقع بیعت با آرمان های شهدا و امام شهدا در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی و توسعه و اعتلای کشور است.

 

« محمد علی‌نظری » با بیان اینکه امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است، یادآور شد: هیئت اندیشه ورز و شورای بسیج رسانه استان با حضور خود در مزار شهدا بر این باور هستند که راه شهدا در دفاع از کیان اسلامی امروز با قلم و رسانه در دفاع از ارزش ها و باورهای دینی ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: رسانه ها استان ایلام همواره در جریان سازی فرهنگی و اطلاع رسانی نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند و امروز نیز بسیج رسانه در تلاش است که زمینه های لازم برای تعامل همه رسانه ها را برای توسعه استان و فرهنگ سازی در عرصه های مختلف فراهم کند.

 

رئیس شورای بسیج رسانه استان نیز در این مراسم با بیان اینکه در شورای جدید اصل بر تعامل و همکاری سازنده با اصحاب رسانه استان است، ابراز کرد: در راستای بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا، امروز جمعی از اصحاب رسانه و شورای بسیج رسانه در مزار شهدا حضور یافتند تا بار دیگر با آرمان های بلند شهدای عزیز تجدید میثاق کنند.

 

« پژمان مهدوی» تصریح کرد: بسیج رسانه استان ایلام همواره  بر استمرار راه شهدا در تمامی عرصه ها به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و رسانه تاکید داشته و با بهره گیری از نور شهدا، برای رفع مشکلات اصحاب رسانه استان تلاش خواهد کرد.

 

گفتنی است، در دور جدید انتخابات شورای بسیج رسانه استان ایلام که هفته گذشته برپا شد، پژمان مهدوی به عنوان رییس شورای بسیج رسانه استان ایلام و صفر پور به عنوان نایب رئیس این شورا از سوی اعضای سازمان بسیج رسانه استان ایلام برگزیده شدند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: رسانه شهدا بسیج شورای بسیج رسانه استان بسیج رسانه استان ایلام مزار شهدا تجدید میثاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، شهرداران تهران و قم و جمعی دیگر از مسئولان ملی و استانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند