Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایت الله ناصری گفت: می‌توان به راحتی با یک اقدام و روحیه جهادی زمینه خودکفایی به تولید خوراک دام را فراهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در نشست ستاد راهبری سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه الان زمان انجام کارهای حاشیه‌ای نیست، اظهار داشت: در شرایط فعلی یکسری فعالیت‌ها و کارهاست که باید انجام شود تا به سرعت مشکلات کشور برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رفع وابستگی به خارج کشور در عرصه‌های مختلف را یکی از این موارد دانست و عنوان کرد: بسیاری از مواردی است که در جامعه ما توان تولید و خودکفایی آن را داریم ولی متاسفانه در ارتباط با آن کوتاهی‌های فراوانی صورت می‌گیرد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: نمونه این موارد در بحث خوراک دام است که الان گوشت، شیر، مرغ، تخم مرغ، ماهی و هر چیز دیگری که گران می‌شود آن را به خوراک دام نسبت می‌دهند و مردم باید گران‌فروشی‌های بی‌حد را تحمل کنند.

ناصری‌یزدی تصریح کرد: می‌توان به راحتی با یک اقدام و روحیه جهادی زمینه خودکفایی به تولید خوراک دام را فراهم کرد تا تمام نیاز کشور به این محصولات را در کشور تامین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: برخی از مناطق کشور به دلیل کم آبی نمی‌توانند اقدام به کشاورزی در این سطح کنند ولی استان‌هایی از جمله چهارمحال و بختیاری، شیراز و برخی نقاط اصفهان واقعا می‌توانند به قطب تولید چنین محصولاتی تبدیل شده و بار زیادی از دوش مردم را بردارند.

وی افزود: متاسفانه در این زمینه کوتاهی‌های فراوانی صورت می‌گیرد و همین کوتاهی‌ها سبب شده که متاسفانه مسائل مشکلات بسیاری برای مردم به وجود آید و در کنار آن وابستگی‌ها به خارج از کشور ادامه دارد.

امام جمعه یزد یکی از مهمترین دلایل این مشکلات را سبک اشتباه آموزشی در ایران دانست و عنوان کرد: تا زمانی که ما تفکر، تعقل و تدین را در سبک آموزشی خود وارد نکنیم، قطعا نمی‌توان انتظار رفع همه مشکلات را داشته باشیم.

ناصری یزدی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در ارتباط با قیمت‌ها انجام دهیم این است که زمینه‌ای فراهم شود تا قیمت نهایی برای تولید کننده در حوزه‌های مختلف به ویژه کشاورزی و دامپروری برای مردم کمتر شود تا آنها هم بتوانند با قیمت پایین‌تر به مردم عرضه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است

رییس جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور: از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم لاهور درود می فرستم.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم