Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:28:09 GMT

شناسایی 485 گود در تهران

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۵۳۴۸

شناسایی 485 گود در تهران

خبرگزاری آریا - منطقه 22 و یک، دارای بیشترین تعداد گود پرخطر در تهران هستند .
به گزارش شهر،افشین حبیب زاده رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در مورد وضعیت گودهای پایتخت با بیان اینکه تهران شهر گودها است، گفت: تاکنون معاونت شهرسازی شهرداری تهران 485 گود با خطر خیلی بالا، بالا و متوسط در سطح شهر را شناسایی کرده است که در این میان 275 گود پرخطر در تهران شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه 20 درصد گودهای پایتخت درجه خطرپذیری بسیار بالا دارند، افزود: بررسی ها نشان داده است که منطقه 22 و یک، دارای بیشترین تعداد گود پرخطر در تهران هستند بگونه ای که صرفا در منطقه یک، 31 گود پرخطر وجود دارد که 11 گود آن به حال خود رها شده وتنها 20 گود فعالیت ساختمانی دارند.
رئیس کمیته عمران شورای شهر به ایسنا افزود: بررسی ها در منطقه یک نشان داد که همچنین 46 گود نیز دارای خطرپذیری نسبی متوسط هستند که از میان آنها نیز 20 گود رها شده و تنها 26 گود فعال هستند که در مجموع می توان گفت که 10 هزار مترمربع مساحت گودهای بسیار خطرناک منطقه یک است.
حبیب زاده با تاکید بر اینکه یکی از خطرناکترین گودها در منطقه 6 قرار دارد که متعلق به یکی از بانکهاست و شش سال است به حال خود رها شده ادامه داد: البته شهرداری تهران برای حل مشکل گودهای موجود و جلوگیری از ایجاد گودهای جدید لایحه ای را تنظیم کرده که امیدواریم با بررسی راهکارهای این برنامه، گودهای فعلی رها شده تعیین تکلیف شوند و از ایجاد گودهای جدید که احتمال رها شدگی آنها به دلایل مختلف وجود دارد، جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گود پرخطر رها شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه