Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:50:42 GMT

سکه ۳۵۰ هزار تومان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۵۳۸۷

سکه ۳۵۰ هزار تومان ارزان شد

به  گزارش ایرنا، در ساعت ۱۴ امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به بهای ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۷۰۰ میلیون تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک ‌میلیون و ۳۱۸ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای ۵ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان فروخته شد.

 انس جهانی طلا نیز امروز به قیمت یک هزار و ۹۰۲ دلار معامله شد.

به گزارش ایرنا، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به یک هزار و ۹۰۲ دلار و ۵ سنت رسید.  قیمت طلا در پایان معاملات آتی دیروز برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۰۳ درصد افزایش به یک هزار و ۹۰۵ دلار و ۲۰ سنت رسید.

هر اونس طلا که روز قبل تا یک هزار و ۹۰۰ دلار رسیده بود، امروز (شنبه) با رشد ۰.۰۷ درصدی به رقم یک هزار و ۹۰۱ دلار فروخته شد.

فعالان بازار طلا معتقدند با وجود افزایش حدود ۱۷ دلاری نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی طی هفته اخیر، به دلیل باز شدن کانال‌های عرضه ارز و کاهش نرخ آن در داخل، سکه و طلا نیز روند نزولی در قیمت‌ها پیش گرفته اند به طوری که حباب سکه تا ۹۰۰ هزار تومان کاهش یافت، حبابی که حتی تا دو میلیون تومان نیز پیش رفته بود.
 

برچسب‌ها دلار بازار طلا نرخ سکه نرخ ارز دلالان سکه و ارز ایران سکه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلار بازار طلا نرخ سکه نرخ ارز دلالان سکه و ارز ایران سکه دلار بازار طلا نرخ سکه نرخ ارز دلالان سکه و ارز ایران سکه اخبار کنکور هزار تومان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

بیشتر بخوانید: چه کسی پاسخگوی افزایش ناگهانی قیمت خودرو است؟

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است. جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228285 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد