Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:16:52 GMT

سریال جایگزین «بوم و بانو» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۵۴۱۹

سریال جایگزین «بوم و بانو» مشخص شد

با پایان یافتن سریال «بوم و بانو» تا پایان هفته جاری، فصل سوم سریال «از سرنوشت» در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فصل سوم این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به اتفاقات دوران جوانی دو شخصیت اصلی داستان یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر دو فصل این سریال که به دوران کودکی، نوجوانی و ماجراهای خروج هاشم و سهراب از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و اولین تجربه‌های حضور مستقل‌شان در اجتماع می‌پرداخت از این شبکه پخش شد که توانست عنوان یکی از سریال‌های پربیننده تلویزیون را به خود اختصاص دهد و با استقبال مخاطبان مواجه شود.

در سریال «از سرنوشت» که به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق، مسعود کرمی و سارا خسروآبادی نگاشته شده، حجت اشرف‌زاده خواننده نماهنگ‌های این سرال  بوده و امین بانی هم تیتراژ پایانی آن را می خواند.

در خلاصه داستان این سریال آمده: «همه چیز از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه بی‌سرپرست آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این دو که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان آینده‌ای متفاوت برای‌شان رقم می‌زند...»
در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، علیرضا آرا، پوریا پورسرخ، علیرضا استادی، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، شبنم فرشادچو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی ، نسیم فروغ،  حبیب دهقان‌نسب، سارا والیانی، یغما یارعلی، فریبا نادری، مهدی صبایی، کامبیز منصف، محمد زکی‌زاده، فرخنده فرمانی، فریده دریامج، کریم قربانی، فاطمه شکری، مسعود انتظاری، مائده نجفی، مریم کاظمی، مونا کرمی، مهدیس توکلی،  دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.
بخشی از عوامل این سریال عبارتند از: تهیه‌کننده: علی‌اکبر تحویلیان، کارگردان فصل اول و سوم: محمدرضا خردمندان، کارگردان فصل دوم: علیرضا بذرافشان، گروه نویسندگان: محمد محمود سلطانی، روح‌ا... صدیق، سارا خسروآبادی، مسعود کرمی، برنامه‌ریز و جانشین تهیه: نوید احمدزاده، مدیرفیلمبرداری: خسرو دادگر، مدیر صدابرداری: حمیدرضا یارندپور، طراح گریم: خاطره خاشعی، طراح صحنه و لباس: غفار رضایی،  تدوین‌گر: شوکا زندباف، آهنگساز: آرش بادپا، صداگذار: علی ابوالصدیق، دستیار اول کارگردان: رضا کشاورزی،  عکاس: پیمان گرزم، مدیر تولید: مجتبی برهانی‌زاده، مدیر تدارکات: رضا دهقان و ...

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال از سرنوشت سریال بوم و بانو هاشم و سهراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر درسال جدید با عزمی راسخ در مسیر خدمت به مردم گام بردارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم شامگاه روز سه شنبه در نشست ویدئو کنفرانس کنترل و هماهنگی عملیات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر، توسعه مشارکت اجتماعی جوانان در جمعیت هلال احمر را اقدامی تحسین برانگیز خواند و افزود: پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر که با همت جوانان در شهرهای مختلف برقرار شده است، نمونه‌ای از مشارکت دادن این قشر در عرصه‌های اجتماعی است که باید تقویت شود.

وی استقرار پست‌های استقبال از مسافران نوروزی در ۳۰ کیلومتری مبادی ورودی شهر تبریز و سایر شهرها را مفید و در کاهش سوانح جاده‌ای مؤثر دانست.

آل هاشم ادامه داد: جمعیت هلال احمر در اقدامی ارزشمندی دیگر و در لحظه اذان، با افطاری ساده از مسافران نوروزی پذیرایی می‌کند که جای سپاس دارد.

وی از خدمات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این جمعیت در سال جدید نیز با عزمی راسخ در مسیر خدمت به مردم گام بردارد.

آل هاشم با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از حقوق مردم فلسطین که توسط جمعیت هلال احمر انجام شد، از تلاش‌های این جمعیت در راستای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها تقدیر کرد.

وی به اهداف انسانی جمعیت، هلال احمر اشاره و اظهار کرد: کنفرانس بین‌المللی حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و غزه که در چند هفته اخیر با دعوت از ۴۴ کشور برگزار شد، از کارهای ارزشمند جمعیت هلال احمر برای تقویت امداد رسانی و ارسال کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین است.

کد خبر 6063194

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران دفاع از فلسطین را آرمان و آبروی خود می‌داند
  • لزوم رعایت حرمت ماه رمضان و شهادت امام علی (ع) در روز طبیعت
  • «اعتبار» جایگزین «دهن‌لق» شد
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • فیلم| کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • هلال احمر درسال جدید با عزمی راسخ در مسیر خدمت به مردم گام بردارد
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!
  • (ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین