Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@02:57:52 GMT

کاهش دمای جزئی عمده پدیده جوی این هفته‌ی یزد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۵۴۲۰

کاهش دمای جزئی عمده پدیده جوی این هفته‌ی یزد

ایسنا/یزد کارشناس پیش‌بینی هواشناسی یزد از کاهش دمای استان را دو تا سه درجه‌ای خواند و تاکید کرد: آسمان استان تا هفته آینده شاهد هیچ گونه بارندگی نخواهد بود.

«سید عباس میرحسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا دمای امروز شهر یزد را بین ۸ تا ۲۴ درجه سانتیگراد در نوسان خواند و گفت:آسمان استان از امروز تا اواخر وقت روز دوشنبه عمدتاً صاف است و تنها با نفوذ زبانه‌های پرفشار جو به استان، گاهی افزایش سرعت باد و کاهش ۲ تا ۳ درجه‌ایی دما را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که تا هفته آینده در استان شاهد هیچ گونه بارندگی نخواهیم بود، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بافق با دمای بیشینه ۲۸ درجه به عنوان گرمترین و سبزدشت و چاهک نیز با کمینه دمای صفر درجه به عنوان سردترین مناطق استان گزارش شدند.

میرحسینی در پایان نیز یاداور شد: دمای شهر یزد طی شبانه‌روز گذشته نیز بین ۹ تا ۲۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی هواشناسي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

لیلا امینی با اشاره به بارش‌های شبانه‌روز گذشته تا صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی از شهرضا با ۱۲ میلیمتر، سمیرم ۹.۷ میلیمتر، مبارکه ۸.۴ میلیمتر، زرین‌شهر ۷.۷ میلیمتر، شهر اصفهان ۵.۳ میلیمتر، کبوترآباد ۴.۳ میلیمتر، نجف آباد ۳.۴ میلیمتر و ورزنه ۲.۴ میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان دهنده خروج تدریجی سامانه ناپایدار تا اواسط وقت امروز از استان و پایدار شدن شرایط جوی تا اواسط روز جمعه ۳۱ فروردین است.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، امروز به ویژه در مناطق جنوب و جنوب شرق استان، بارش پراکنده و گاهی وزش باد به نسبت شدید و تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

امینی با بیان اینکه به تدریج از بعدازظهر امروز کاهش ابر را شاهد هستیم، گفت: از فردا پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه جو پایدار خواهد بود، اما از عصر جمعه به تدریج با گذر امواج ضعیف شاهد ناپایداری تا اوایل هفته آینده خواهیم بود.

به گفته وی، ناپایداری‌ها به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب مورد انتظار است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای کمینه طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

امینی اضافه کرد: آران و بیدگل با بیشینه دمای ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • شروع بارندگی در استان یزد
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان