Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن سریال «بوم و بانو» تا پایان هفته جاری، فصل سوم سریال «از سرنوشت» در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان که قرار است به زودی جایگزین سریال «بوم و بانو» شود به اتفاقات دوران جوانی ۲ شخصیت اصلی داستان یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آنها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش تر ۲ فصل این سریال که به دوران کودکی، نوجوانی و ماجراهای خروج هاشم و سهراب از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و اولین تجربه‌های حضور مستقل‌شان در اجتماع می‌پرداخت از این شبکه پخش شد.

در سریال «از سرنوشت» که به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق، مسعود کرمی و سارا خسروآبادی نگاشته شده است، حجت اشرف‌زاده خواننده نماهنگ‌های این سریال بوده و امین بانی هم تیتراژ پایانی آن را می‌خواند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «همه چیز از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه بی‌سرپرست آغاز می‌شود. آنها از کودکی در مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این ۲ که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان آینده‌ای متفاوت برای‌شان رقم می‌زند …»

در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، علیرضا آرا، پوریا پورسرخ، علیرضا استادی، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، شبنم فرشادجو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی، نسیم فروغ، حبیب دهقان‌نسب، سارا والیانی، یغما یارعلی، فریبا نادری، مهدی صبایی، کامبیز منصف، محمد زکی‌زاده، فرخنده فرمانی، فریده دریامج، کریم قربانی، فاطمه شکری، مسعود انتظاری، مائده نجفی، مریم کاظمی، مونا کرمی، مهدیس توکلی، دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و … نقش‌آفرینی می‌کنند.

بخشی از عوامل این سریال عبارتند از تهیه‌کننده: علی‌اکبر تحویلیان، کارگردان فصل اول و سوم: محمدرضا خردمندان، کارگردان فصل دوم: علیرضا بذرافشان، گروه نویسندگان: محمد محمود سلطانی، روح‌ا… صدیق، سارا خسروآبادی، مسعود کرمی، برنامه‌ریز و جانشین تهیه: نوید احمدزاده، مدیر فیلمبرداری: خسرو دادگر، مدیر صدابرداری: حمیدرضا یارندپور، طراح گریم: خاطره خاشعی، طراح صحنه و لباس: غفار رضایی، تدوین‌گر: شوکا زندباف، آهنگساز: آرش بادپا، صداگذار: علی ابوالصدیق، دستیار اول کارگردان: رضا کشاورزی، عکاس: پیمان گرزم، مدیر تولید: مجتبی برهانی‌زاده، مدیر تدارکات: رضا دهقان.

کد خبر 451527

منبع: ایمنا

کلیدواژه: از سرنوشت سریال از سرنوشت سریال بوم و بانو سریال تلویزیونی تلویزیون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هاشم و سهراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند

به گزارش جام جم آنلاین، علی مشهدی کارگردان و نویسنده سریال «بدل» در گفتگو با خبرنگار فارس درباره زمان پخش این سریال گفت: «بدل» در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری است و ۱۰۰ درصد بعد از «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
لازم به ذکر است در «بدل» بازیگرانی همچون بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علی مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیرپور که محصول سیما فیلم است، در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.
علی مشهدی کارگردانی سریال‌های «آخرخط» و «نوروز رنگی» را در کارنامه دارد و همچنین نویسندگی سریال‌های کوچه اقاقیا، سه دونگ سه دونگ، ساعت خوش و سه در چهار را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد