Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین دوره آزمون سراسری خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور مهارت‌سنجی پرسنل نمایندگی‌های مجاز در حوزه خدمات پس از فروش، از 28 مهر تا 8 آبان ماه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

دوازدهمین دوره آزمون سراسری خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور مهارت‌سنجی پرسنل نمایندگی‌های مجاز در حوزه خدمات پس از فروش، از 28 مهر تا 8 آبان ماه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش روابط عمومی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در دوازدهمین سال برگزاری این امتحان، به دلیل شیوع ویروس کرونا با شرکت 5700 نفر به صورت همزمان و به صورت کاملا الکترونیکی در سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت. این در حالی‌ست که در طی سال‌های گذشته آزمون به دو صورت حضوری و الکترونیکی برگزار می‌شد.

 

بنابراین گزارش آزمون‌های مذکور، طی دو هفته متوالی در سطوح مدیریتی، کارشناسی و تعمیراتی نمایندگی‌ها برای 9 پست برگزار می‌شود. در هفته نخستِ این آزمون‌ها، پست‌های مدیر خدمات پس از فروش، کارشناس پذیرش، مسئول امور مشتریان، مسئول انبار و در هفته دوم کارشناسان فنی، مکانیک، برقکار، جلوبندی کار و گازسوزکار به رقابت خواهند پرداخت.

 

با توجه به رویکرد اتخاذ شده مبنی بر اجرای تمامی آزمون‌ها به‌صورت الکترونیکی، زیر ساخت‌ها و تمهیدات مربوطه از چند ماه قبل اندیشیده و فراهم شده است، به طوری‌که شرکت کنندگان فقط بایستی در تاریخ و زمان مقرر، با ورود نام کاربری خود وارد سایت مدیریت آموزش فنی ایساکو (www.isacoelearning.ir) شده و به سوالات فنی و تخصصی خود پاسخ دهند.

 

به دلیل اهمیت بسیار بالای رضایت‌‌مندی مشتریان گروه صنعتی ایران‌‌خودرو، طراحی سوالات در این آزمون همچون سال‌های گذشته، با دقت بسیار بالا و حساسیت ویژه‌ در کارگروه‌های مختلف طرح شد، تا به شکلی کامل، دانش و اطلاعات فنی شرکت‌کنندگان را ارزیابی کرده و پرسنل و کارشناسان فنی با توجه به امتیاز خبرگی به دست آمده از نتایج آزمون، در جایگاه‌های بالاتر خدماتی قرار گیرند.

 

هدف از برنامه‌ریزی و برگزاری این آزمون‌ها «ارتقاء هرچه بیشتر سطح دانش فنی و تخصصی و افزایش مهارت پرسنل (شبکه نمایندگی‌ها)»، «ارائه خدمات استاندارد و مناسب به مشتریان شرکت ایران خودرو» و در نهایت «افزایش رضایت ایشان از خدمات پس از فروش» بوده است.

 

از دیگر اهداف برگزاری این آزمون‌ها علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت بین پرسنل، بررسی نیازمندی‌های آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج  آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو شود. همچنین، نتایج آزمون های مورد نظر بر امتیازهای خبرگی که به افراد شرکت کننده تخصیص می یابد، تاثیر گذار خواهد بود.

 

سوالات آزمون با شبیه‌سازی فرآیند عیب‌یابی و تعمیرات به صورت چندگزینه ‌ای طراحی شد و منابع آن، مشتمل بر «جزوات آموزشی»، «مستندات فنی و تعمیراتی» بود که با چنین برنامه‌ای برای طرح سوالات، سنجش مهارت‌های پرسنل به بهترین شکل صورت خواهد پذیرفت.

 

گفتنی است، از مزایای برگزاری آزمون به صورت تمام الکترونیکی می‌توان به کاهش مخاطرات بیماری کوید 19 و کاهش چشمگیر هزینه‌های آزمون اشاره کرد، آن هم در شرایطی که با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، نیاز به کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی بیش از پیش احساس می‌شود.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صورت الکترونیکی الکترونیکی برگزار خدمات پس از فروش ایران خودرو نمایندگی ها آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مجلس ایرانشهر» در تنگستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن برزگر بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از علاقمندان به زبان و ادبیات فارسی گفت: با توجه به نشست‌های متعدد تخصصی و رایزنی‌های فراوان و تاکید در امسال، تصمیم گرفته شد موضوع پانزدهمین سالانه بهار تنگستان را به حوزه تمدنی ایران بزرگ تحت عنوان «مجلس ایرانشهر» اختصاص دهیم.

دبیر همایش بهار تنگستان افزود: تنوع در آئین‌ها و سنت‌های نیاکان، ما را بر آن داشت که نخست، اشتراکات فرهنگی را در شعر پارسی که جلوه گاهی از ماهیت یکپارچگی ایران بزرگ است را دست مایه اصلی مجلس ایرانشهر قرار دهیم، از این روی با دعوت از ادیبان و فردوسی پژوهان کشورهای پاکستان، افغانستان و ایران و همچنین سفیر و رایزنان فرهنگی کشورهای ازبکستان و تاجیکستان مجلسی برای هم آوایی و هم پایگی ایران در مرزهای سیاسی و فرهنگی برگزار کنیم.

دبیر همایش بهار تنگستان در پاسخ به این سوال که با توجه به ظرفیت‌های حوزه تمدنی ایران، آیا می‌توانیم بار دیگر شاهد یکپارچگی فرهنگی شویم.؟ وی گفت یکپارچگی فرهنگی محصول سال‌ها تلاش در این عرصه است، ادیبان و شعرای بی بدیلی پا به عرصه وجود گذاشتند تا ما اکنون بر خود ببالیم که زبان فارسی به مدد فردوسی، رودکی در کشورهای آسیای میانه، پاکستان و بخشی از هند و کشمیر تکلم و در مدارس تدریس می‌شود.

برزگر گفت نه تنها زبان بلکه آئین‌ها و از جمله نوروز این پیوند را عمیق و نا گسسته می‌کند و ما نیز به لطف تنوع آئین در حوزه تمدنی بزرگ می‌توانیم اشتراکات خود را تقویت و مطالبات جهانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: لذا بر این باوریم که مهندسی فرهنگی و در ادامه شناسایی ظرفیت‌های استان می‌تواند حوزه تمدنی ایران بزرگ را در پیدا و پنهان تاریخ فراموش شده منطقه و حتی کرانه خلیج فارس باز یابد.

وی افزود: شهرستان تنگستان با ۱۰۳ روستا و ۳ شهر نیازمند داشتن «مرکز پایش و مطالعات روستایی» است تا بتواند تاریخ گذشته و افق پیش روی را مطالعه و مستند کند، البته تأسیس «بنیاد تنگستان شناسی» از مطالبات جدی مورخین و فرهیختگان این شهرستان است.

عبدالرحمن برزگر با اشاره به بخش‌های جنبی این همایش افزود: امسال طرحی نو در انداختیم و از هنرمندان خوشنویس، نویسنده و عکاس شهرستان تنگستان با بر پایی غرفه کتابت سروده‌های فردوسی بزرگ، بر پایی نمایشگاه آثار نویسندگان هم استانی و همچنین برگزاری اردو و نمایشگاه عکس بهره بردیم.

برزگر خاطر نشان کرد: خانواده بزرگ زنده یاد غلامعلی خلیلی توانسته‌اند در روستای گاهی از توابع شهرستان تنگستان، طی پانزده سال با برگزاری نشست‌های مختلف ادبی چراغ فروزنده فرهنگ و هنر این مرز و بوم را فروزان‌تر کنند، از این روی جا دارد از آقای خضر خلیلی به نمایندگی خانواده و مردم دوست داشتنی دهستان بوالخیر صمیمانه تشکر کنم.

وی گفت: می‌توانیم مجلس ایرانشهر را در جای جای استانمان برگزار کنیم.

کد خبر 6080200

دیگر خبرها

  • «مجلس ایرانشهر» در تنگستان برگزار می‌شود
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • عضویت در گروه‌های مدعی تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه مشمول مجازات می‌شود
  • رئیس شورای حفاظت آزمون‌: هیچ کنکوری متقلبی وارد دانشگاه نمی شود
  • امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی است/ عضویت در گروه‌های مدعی تقلب مشمول مجازات می‌شود
  • امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی است
  • استفاده از ابزارهای ممنوعه در کنکور سراسری مشمول مجازات می‌شود